مرادی: با اشتباه خودمان نتوانستیم مقابل برزیل پیروز شویم

بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با قدرت و تمام تلاش‌مان به مصاف روسیه می‌رویم تا پیروز میدان شویم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد مرادی، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره دیدار شب گذشته (جمعه) مقابل برزیل گفت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. برزیل یکی از قدرت‌ها و شاید به نوعی برترین قدرت جهان است. تمام تلاش و تمرکز خود را گذاشتیم و هر آنچه که مربی گفت در زمین اجرا کردیم و شاهد یک بازی جذاب و پایاپای بودیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان دونده و سرعتی داریم و در تایم سوم، برزیل فقط دفع توپ می‌کرد. خوشبختانه توپ‌های ناظم و کیانی تبدیل به گل شد و در دقایق آخر با اشتباه کوچکی که داشتیم، نتوانستیم پیروز شویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره اختلاف فنی دو تیم ایران و برزیل اظهار داشت: با توجه به اینکه اوکتاویو تازه سرمربیگری تیم را به عهده گرفته، نیاز بیشتری به هماهنگی داریم، اما هر آنچه سرمربی گفت را در زمین بازی به اجرا گذاشته و تماشاگران شاهد یک دیدار تماشایی از سوی ما بودند. برزیل قهرمان جام جهانی و جام بین قاره‌ای بوده و بسیار هماهنگ و قوی عمل کرد و پیروز دیدار نزدیک ایران و برزیل شد.

مرادی درباره میزان حضورش بازی‌های جام بین قاره‌ای خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه در جام بین قاره‌ای دقایق زیادی حضور داشتم و با اینکه کم تجربه بودم، اما تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا نمایش خوبی داشته باشم. سطح مسابقات بسیار بالاست و در صدم ثانیه اشتباهات مشخص می‌شود و خوشحالم که در کنار بهترین‌های جهان حضور دارم.

عضو تیم ملی با اشاره به دیدار امشب مقابل روسیه در رده‌بندی جام بین قاره‌ای گفت: بازی سختی مقابل روسیه داریم. در مرحله گروهی به شکلی دور از انتظار در وقت نخست بازی از دست‌مان خارج شد و بازی را واگذار کردیم. تلاش‌مان برای بازی امشب این است که از اول بازی پیروز میدان باشیم.

602

کد خبر: 865496

وب گردی

وب گردی