هر کس در مسیر وحدت حرکت نکند خیانت کرده است

مبارزه با خوی خودبرتر بینی آمریکا ، باید به نقطه وحدت ما تبدیل شود و در شرایط حساس کنونی نباید خودزنی کنیم که الحمدالله الان هم همینطور است و هر کس از این مسیر به خطا برود حقیقتا به انقلاب خیانت کرده است.

به گزارش ایسکانیوز،صبح امروز زنگ استکبار ستیزی با حضور مسئولان ودانش آموزان یکی از مدارس شهرستان بویراحمد، نواخته شد.
فرماندار بویراحمد در آئین نواختن زنگ استکبار ستیزی گفت : دولت استکباری آمریکا با خوی خودبرتربینی که دارد می خواهد با ملت ایران برخورد کند که رهبر انقلاب با تبیین مواضع روشن و با قدرت به این اقدام پاسخ داد.
محمد کاظم نظری افزود :دشمنی آمریکا با حکومت وحاکمیت وملت ایران است و اقتدار ونفوذ ایران اسلامی در جهان باعث تهدید آمریکا و ایادی استکبار شده است
نظری در ادامه گفت : جبهه ی استکباری مدت ها برنامه ی هسته ای را به پیراهن عثمانی تبدیل و عامل وحدتی در میان برخی کشورها بر علیه ایران شده بود اما برجام این نقطه وحدت را از جبهه ی استکبار گرفت و اکنون به جز چند کشور بدنام مانند عربستان و اسرائیل که به کشورهای کودک کش معروف هستند کسی حامی آن ها نیست.
نظری با اشاره به سخنان ترامپ گفت : رئیس جمهور گستاخ آمریکا ملت بزرگ ، باسابقه و نجیب ایران را تروریست نامیده است در حالیکه بر اساس گفته های خود آن ها ، داعش محصول دولت و سازمان های جاسوسی آمریکاست .
فرماندار بویراحمد افزود: در حالی که مسئولین آمریکایی اعلام می کردند پایان دادن به کار داعش حداقل ۱۰ سال طول می کشد اما نیروهای ایران در کمترین زمان ممکن کار داعش را یکسره کرد.
وی در ادامه بیان کرد : مبارزه با خوی خودبرتر بینی آمریکا ، باید به نقطه وحدت ما تبدیل شود و در شرایط حساس کنونی نباید خودزنی کنیم که الحمدالله الان هم همینطور است و هر کس از این مسیر به خطا برود حقیقتا به انقلاب خیانت کرده است.

منبع: کبنا

902/900

کد خبر: 865510

وب گردی

وب گردی