حضور پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان جواب دندان شکنی به یاوه سرایی رئیس‌جمهور آمریکا است

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون در بیانیه‌ای تاکید کرد: مردم با حضور پر شور خود در روز ۱۳ آبان به یاوه سرایی رئیس جمهور آمریکا جواب دندان شکنی داده و بصیرت انقلابی خود را به رخ دشمنان نشان داده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حضور پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان جواب دندان شکنی به یاوه سرایی رئیس‌جمهور آمریکا است

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"الَّذینَ آمَنُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً"(آیه ۷۶ سوره نساء)

"کسانی که ایمان‌ دارند در راه خدا پیکار می‌کنند و آن‌ها که کافرند در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید زیرا نقشه شیطان ضعیف است"

روز ۱۳ آبان برای آشنایان با تاریخ معاصر این مرز و بوم یادآور سه واقعه مهم است که همگی ردپای آمریکای خون آشام را تداعی می نماید به همین سبب روز مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

تاریخ خوب به یاد دارد که در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳ مرجع دینی محبوب ایرانیان حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) که معترض به قانون منحوس کاپیتولاسیون یا همان مصونیت اتباع آمریکایی بود به کشور ترکیه تبعید شدند.

تاریخ خوب به یاد دارد که در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش آموزان تهرانی وقتی از مدارس به سمت دانشگاه تهران می آمدند چطور به تدبیر ژنرال هایزر آمریکایی در کف خیابان به خاک و خون کشیده شدند.

تاریخ به یاد دارد که در روز ۱۳آبان ۱۳۵۸ دانشجویان پیرو خط امام چطور لانه جاسوسی آمریکا که به دروغ سفارتخانه نام گرفت را فتح کردند. همان فتحی که به فرموده حضرت امام انقلاب دوم نام گرفت.

و ظاهرا رئیس جمهور فعلی آمریکا پس از شکست های پیاپی لشکر ددمنش دواعش وحشی در سوریه و عراق می خواهد بار دیگر افتضاح دیگری را در تاریخ به ثبت برساند که این چنین دجال گونه بر برجام خط خیانت می کشد، به مردم بلندمرتبه ایران اسلامی توهین می کند و سپاه پاسداران را تروریست می‌نامد.

ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مبارزه با استکبار جهانی، پایبندی خود به اصول متعالی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را اعلام نموده و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله) در روز ۱۳ آبان به یاوه سرایی رئیس جمهور آمریکا جواب دندان شکنی داده و بصیرت انقلابی خود را به رخ دشمنان جمهوری اسلامی، ملت ایران و سپاه پاسداران نشان داده‌ایم. فان حزب الله هم الغالبون.

منبع: فارس

کد خبر: 865511

وب گردی

وب گردی