مجتبی محرمی: تارتار نیازی به جادوگر ندارد/ مسلمان و بیرانوند در پرسپولیس ماندنی هستند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم مهدی تارتار خوب فوتبال بازی می کند و تا الان هم نتیجه گرفته است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.من اعتقادی به جادو ندارم و این تیم نیازی به جادوگر ندارد.

مجتبی محرمی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: درجریان جدایی بیرانوند و مسلمان نیستم اما بعید می دونم آنها از پرسپولیس جدا شوند و در نیم فصل دوم به تیم دیگری ملحق شوند.امسال پرپسولیس در کورس قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر قراردارد و به همین خاطر دو این دو بازیکن از جمع شاگردان برانکو جدا نخواهند شد.

وی افزود: بهتر است بزرگان تیم با این دو بازیکن جلسه ای برگزار کنند و مشاوره درست به آنها بدهند.به هرحال مسلمان و بیرانوند بازیکنان جوان تیم بوده که باید از تجربیات بازیکنانی مثل حسینی استفاده کنند.

محرمی ادامه داد: امیدورام بزرگان تیم فوتبال پرسپولیس همیشه سلامت باشند و مشکلی برای آنها رخ ندهد.باید قدر نفراتی مثل قلیچ را دانست و فکر می کنم به زودی خبر های خوبی از علی پروین برای بهبودی شرایط پیشکسوتان خواهیم شنید.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم مهدی تارتار خوب فوتبال بازی می کند و تا الان هم نتیجه گرفته است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.من اعتقادی به جادو ندارم و این تیم نیازی به جادوگر ندارد.

600

کد خبر: 865537

وب گردی

وب گردی