تمهیدات ترافیکی پلیس راه غرب استان تهران در ایام اربعین حسینی

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان غرب تهران در آستانه ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تمهیدات ترافیکی این ایام را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با توجه به در پیشِ‌رو بودن مراسم اربعین حسینی، محدودیت‌های ترافیکی و تمهیدات پلیس برای برگزاری این مراسم را اعلام کرد. در اطلاعیه منتشر شده از سوی پلیس راه غرب استان تهران آمده است:

با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) ، تمهیدات ترافیکی از 8 آبان ماه به منظور ارتقاء و افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور در سطح محورها و نقاط حادثه خیز و کنترل عملیات ترافیکی در مسیرهای منتهی به غرب و جنوب کشور از جمله آزاد راه های تهران قم و تهران ساوه اجرا شده و طی هماهنگی های به عمل آمده با ادارات برون سازمانی ، عوامل راهداری ، اورژانس ، هلال احمر و امداد خودرو در طول مسیرها جهت خدمات به زائران مستقر شده اند.

همچنین همکاری های لازم با کاروان های زائران اربعین حسینی (ع) و رفع مشکلات آنها ناشی از امور ترافیکی برطرف شده و طرح تشدید کنترل تخلفات حادثه ساز به منظور جلوگیری از هرگونه تصادف احتمالی به اجرا گذارده می شود.

گفتنی است مأموران پلیس راه غرب استان تهران تا خاتمه مراسم و عادی شدن ترافیک در محل مأموریت و در معابر حضور فعال خواهند داشت.
پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 865550

وب گردی

وب گردی