احتمال معرفی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه هیات دولت/غیربومی بودن استاندار

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر مجمع نمایندگان استان مبنی بر انتخاب استاندار بومی بود ولی متاسفانه روند انتخاب استاندار از سوی وزارت کشور بر گزینه غیر بومی مبتنی است.

به گزارش ایسکانیوز شنیده ها حاکی از آن است که علت تعلل در انتخاب استاندار چهار محال و بختیاری به علت اصرار مجمع نمایندگان استان برای انتخاب یک گزینه بومی بوده است اما وزارت کشور در این دوره به هیچ عنوان به دنبال نیروی بومی برای تصدی استانداری استان ها نیست و به نظر می رسد انتخاب گزینه غیر بومی برای تصدی استانداری استان قطعی است و به احتمال زیادیکشنبه 14 آبان استاندار جدید استان معرفی خواهد شد.

علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های شهر کرد ، اردل و فارسان، در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با انتخاب استاندار جدید چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: نظر مجمع نمایندگان استان این بود که استاندار منتخب باید بومی باشد ولی متاستفانه روند انتخاب استاندار از سوی وزارت کشور بر گزینه غیر بومی است.

وی تصریح کرد: در جلساتی که تشکیل شد گزینه های غیر بومی نیز مطرح شدند و به احتمال زیاد فردا گزینه نهایی اعلام می شود و ما هم منتظر اعلام گزینه نهایی از سوی وزارت کشور هستیم.

شایان ذکر است که در حال حاضر گودرز امیری با حکمی ازسوی وزارت کشور به عنوان سرپرست استانداری چهار محال و بختیاری منصوب شده است و قاسم سلیمانی استاندار سابق چهار محال و بختیاری نیز به عنوان استاندار ایلام انتخاب شده است. هم چنین برخی رسانه ها گمانه زنی هایی در ارتباط با گزینه های انتخابی دارند که از این گزینه ها می توان به پژمان نیک اقبالی معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد، اقبال عباسی سرپرست استانداری اردبیل،اسدالله درویش امیری سرپرست استانداری زنجان اشاره کرد.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 865599

وب گردی

وب گردی