از افشاگری بازیکنان ۲۰۰ میلیونی تا اعتراضات مایلی کهن به سلطانی فر

سرمربی سابق ملوان اعلام کرد فصل قبل عده‌ای در باشگاه از برخی بازیکنان ۲۰۰ میلیون تومان پول گرفته بودند!

به گزارش ایسکانیوز،محمد مایلی‌کهن که مهمان اردوی امشب تیم ملی وزنه برداری ایران با حضور سلطانی‌فر، وزیر ورزش بود در حاشیه این مراسم گفت: سال‌ها قائم مقام مشترک فدراسیون‌ها بودم؛ بسیاری از کارهای فدراسیون‌ها در دفتر ما انجام می‌شد.


وی درباره شرایط تیم ملی و صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش اظهار کرد: آقای کی‌روش اینجا(تهران) تشریف دارند و برای نخستین بار سه، چهار روزی بیشتر در ایران مانده‌اند؛ شاهد دعواهای ایشان هستیم؛ از خود او بپرسید چرا اینطور می‌شود؛ آقای تاج عنوان کرده‌اند که تنها سه روز پرداخت حقوق ایشان دیر شده ولی آقای کی‌روش گفته‌اند هفت ماه است حقوقی دریافت نکرده‌ام؛ حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را!؛ چه کسی در این زمینه راست یا دروغ می‌گوید؟


پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: یادم است آن قدیم‌ها یک چوپان دروغگو بود که با یک دروغ در تاریخ ماندگار شد اما نمی‌دانم چرا همه ما راحت دروغ می‌گوییم! یا باید رییس فدراسیون راست نگوید یا کی‌روش.


مایلی‌کهن پیرامون صحبت‌هایی که با وزیر ورزش داشت، عنوان کرد: حمیدرضا غفاری، یک فوتبالیست در انزلی بود که ۱۴ سال قبل در حین رفتن به تمرین تصادف می‌کند و قطع نخاع می‌شود که از آن زمان تاکنون ایشان استخدام فدراسیون شده و در واقع حقوق دریافت می‌کرده ولی از ابتدای سال تاکنون به دلیل سال اقتصاد مقاومتی حقوق ایشان قطع می‌شود؛ یعنی حقوق این فرد موجب بروز مشکل در کشور شده است؟ در صورتی که نمی‌توانستند چنین کاری انجام دهند؛ او تازه عقد کرده بود که با چنین مشکلی مواجه شد اما همسرش کنار او ماند و پدر و مادرش نیز همراهش بودند؛ به وزیر ورزش موضوع را گفتم و خدمت معاون اجتماعی وزیر کار نیز این مشکل را مطرح نمودم که قول پیگیری دادند.


وی اضافه کرد: موضوع دیگری که با وزیر ورزش مطرح کردم مشکل سعید بلبلی، قایقران ملی‌پوشی بود که او هم با موتور در راه تمرین تصادف می‌کند و قطع نخاع می‌شود؛ الان هم مشکلات پزشکی و درمانی دارد؛ دفترچه بیمه غفاری نیز قطع شده و برای یک جوان چنین مشکلاتی ایجاد کرده‌اند؛ این مسائل انسان را آزرده خاطر می‌کند؛ ما هم از عمرمان یکی، دو سال بیشتر نمانده و به دنبال رفع چنین مشکلاتی هستیم؛ اگر یک نفر گفت مایلی‌کهن بخاطر خود این کارها را انجام داده جایزه دارید.


سرمربی پیشین تیم ملی ایران در خصوص فساد در فوتبال گفت: اولا که متاسفانه فساد در جامعه ما زیاد شده چون با آن برخوردی نمی‌شود؛ یک بار گفتم اگر یکی از قوانین ما این باشد که از کجا آورده‌اید و از خود من شروع کنند، خیلی از مسائل رفع می‌شود؛ قانون برای گردن کلفت‌هایی مثل من اجرا نمی‌شود.


مایلی‌کهن یادآور شد: کجای دنیا می‌بینید یک سرمربی بیاید از بالا تا پایین هرچه دلش می‌خواهد بگوید؟ ایشان(۷ سال) است سرمربیگری تیم ملی ایران را برعهده دارد؛ شرح وظایف ایشان مشخص نیست؟ چرا با او برخورد نمی‌شود؟ اگر منِ مایلی‌کهن این اقدامات را انجام داده بودم چه می‌شد؟ رییس کمیته انضباطی را از تمرین بیرون می‌کند، شخصیت حقیقی او(حسن‌زاده) به کنار، شخصیت حقوقی دارد یا خیر؟


سرمربی فصل گذشته ملوان اضافه کرد: وقتی در ملوان بودیم، از یک سری بازیکن پول گرفتند، با آنها قرارداد چهار نسخه‌ای بستند، ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان پول دریافت کردند و به تیم دوم فرستادند؛ این اتفاقات در زمان حضور من افتاد؛ به دلیل اینکه پنج روز مانده به مسابقات کار را در دست گرفتیم، به آنها گفتند اجازه بدهید چند هفته می‌گذرد و مایلی‌کهن نتیجه نمی‌گیرد و یک سری تماشاگران به او اهانت می‌کنند و مجبور به رفتن می‌شود؛ با این حال فکر می‌کنم فساد در فوتبال نسبت به دیگر بخش‌های جامعه کمتر است.

کد خبر: 865736

وب گردی

وب گردی