برگزاری مسابقه منطقه‌ای « دستاوردهای مهندسی مکانیک در بومی‌سازی » به میزبانی واحد دهاقان

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در راستای حمایت از تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی دانشجویان، اساتید و شرکت‌های دانش‌بنیان و...... درزمینه‌های فنی ومهندسی ، مسابقه منطقه‌ای «دستاوردهای مهندسی مکانیک در بومی‌سازی» را با همکاری دفتر ارتباط با صنعت، گروه مکانیک و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد در آذرماه سال جاری برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز، میزبانی مسابقاتی از این دست، فرصتی را به محققان و شرکت‌ها خواهد داد تا بتوانند محصولات نوآورانه خود را در معرض دید علاقه‌مندان، بازدیدکنندگان و به ویژه سرمایه‌گذاران قرار دهند و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشتریان علاقه‌مند استفاده نمایند.

این مسابقات با ا هدافی از قبیل: ارائه توانمندی‌های محققین، دانشجویان، مراکز و موسسات فعال در منطقه در قالب ارائه دستاوردهای مهندسی مکانیکی، نمایش ملموس نتایج فعالیت‌های پژوهشی در قالب دستاوردهای مهندسی مکانیکی، جلب توجه شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان به منظور ایجاد فرصت های سرمایه‌گذاری، آشنایی و ترغیب پروژه ها به سمت تولید نمونه اولیه از محصول برگزار خواهد شد.

طرح‌های منتخب در نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان ارایه خواهند شد و همچنین از میان نمونه‌های نمایش داده شده در غرفه، سه نمونه، بر اساس رأی کمیته داوران مسابقه، به عنوان بهترین‌های مسابقه منطقه‌ای «دستاوردهای مهندسی مکانیک در بومی‌سازی» انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

کد خبر: 865762

وب گردی

وب گردی