جمعیت میلیونی پیاده‌روی اربعین خار چشم دشمنان اسلام هستند

عضو جامعه مدرسین قم گفت: امروز عزاداران امام حسین(ع) و جمعیت میلیونی پیاده‌روی اربعین و عاشقان اهل‌بیت(ع) خار چشم دشمنان اسلام و استکبار هستند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی در جلسه بصیرتی، اخلاقی که شامگاه شنبه در مسجد سلمان فارسی کاشان برگزار شد اظهار داشت: شهید محسن حججی عمر زیادی نداشت، اما همین مقدار عمر او با برکت و در سایه ولایت اباعبدالله(ع) بود و به دلیل ارادتی که به امام داشت با شهادتش دنیا را تحت تأثیر قرار داد و در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه مشهدارهال کاشان با بیان این که پیاده‌روی اربعین به دلیل عشق و محبت مردم به اباعبدالله الحسین(ع) است ابراز داشت: پیکر پاک شهدا در دفاع مقدس قطعه قطعه شد تا راه کربلا باز شود و به زیارت امام حسین(ع) بروند اما در این راه شهید شدند تا راه کربلا برای مردم باز شود.

عضو جامعه مدرسین قم ضمن اشاره به این که امروز عزاداران امام حسین(ع) و جمعیت میلیونی پیاده‌روی اربعین و عاشقان اهل‌بیت(ع) خار چشم دشمنان اسلام و استکبار هستند عنوان کرد: شیطان بزرگ بهترین نامی است که امام خمینی(ره) برای آمریکا انتخاب کرده است و اکنون آمریکا تلاش می‌کند تا مردم را با مرجع و فقیه انگلیس همراه کرده و آنها را از انقلاب اسلامی دور کنند.

معاون بسیج اساتید حوزه علمیه قم بیان کرد: هدف‌های اصل آمریکا و اروپا امروز بیشتر از گذشته مشخص شده است و آمریکا همان استکبار و اروپا نیز دزد و شریک غافله استکبار است و به هیچکدام نمی‌توان اعتماد کرد پس تا زمانی که ملت ایران همراه با انقلاب و نظام و رهبری و ولایت فقیه باشند هیچگونه آسیبی به مملکت نخواهد رسید.

عضو جامعه مدرسین قم گفت: کسانی که فکر می‌کنند مردم از نظام خسته شده‌اند و همراه با رهبر انقلاب نیستند باید بدانند که این ملت همان ملتی است که در دوران دفاع مقدس حتی از داشتن یک سیم خاردار محروم بود، اما امروز ملت ایران، سپاه پاسداران و ارتش و بسیج دارای موشک‌های است که می‌تواند قلب دشمن را هدف بگیرد.

سلیمانی اردهالی گفت: پاول آمریکایی در پاسخ به ادعای وزیر دفاع عربستان مبنی بر این که می‌تواند در 6 ساعت ایران را به تسخیر خود درآورد می‌گوید، شما از قدرت نظامی ایران بی‌اطلاعید چرا که اگر عربستان کوچکترین تعرضی به ایران کند ایرانی‌ها به شما فرصت نخواهند داد حتی با من در آمریکا تماس بگیرید.

وی بیان کرد: امروز هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور جمهوری اسلامی امکان‌پذیر نیست و همین امر سبب شده است تا ترامپ مبهوت باشد.

عضو جامعه مدرسین قم عنوان کرد: دشمن‌شناسی یکی از ویژگیهای ملت ایران است و آمریکا تاکنون نتوانسته یکی از تهدیدات خود را علیه جمهوری اسلامی ایران عملی کند لذا امروز ایران اسلامی دشمن خود را بهتر از گذشته می‌شناسد.

901

کد خبر: 865784

وب گردی

وب گردی