قهرمان لیگ تکواندو به جام جهانی می‌رود

رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال نخستین دوره لیگ تکواندو به شیوه جام جهانی فردا (دوشنبه) در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد تا تیم اعزامی به رقابت‌های جام جهانی مشخص شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای نیمه نهایی و فینال نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی در رده سنی جوانان و بزرگسالان "یادواره شهید روزبه هلیسایی (شهید تکواندوکار مدافع حرم)" عصر فردا (دوشنبه) به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی با حضور 150 تکواندوکار و در قالب 12 تیم و 4 گروه پیگیری شد و در نهایت چهار تیم دانشگاه آزاد اسلامی، کلینیک بهبد کرج، پاس قوامین و شهرداری ورامین موفق شدند به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کنند.

در مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری ورامین و کلینیک بهبد کرج در نخستین مبارزه به مصاف یکدیگر می‌روند و در دومین دیدار نیز تکواندوکاران پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در ادامه دو تیم برنده به فینال راه پیدا می‌کنند و دو تیم بازنده نیز رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا تیم‌های اول تا سوم مشخص و معرفی شوند.

این پیکارها مطابق با قوانین رقابت‌های جام جهانی پیگیری شد و در پایان نیز تیم قهرمان با تایید فدراسیون تکواندو به بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی که آذرماه و به میزبانی "ساحل عاج" برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

602

کد خبر: 865851

وب گردی

وب گردی