اقتدار امروز ایران در جامعه جهانی، محصول تلاش نیروهای نظامی ماست

مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اقتدار و عزت امروز ایران در جامعه جهانی، محصول تلاش مردم فهیم و نیروهای نظامی ماست.

به گزارش ایسکانیوز، امیر محمد ملایری مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در تحولات منطقه ای اظهار کرد: اقتدار و عزت امروز ایران در جامعه جهانی، محصول تلاش مردم فهیم و نیروهای نظامی ماست.

وی با اشاره به مشکلات امنیتی همسایگان از جمله حضور داعش در عراق و سوریه و القاعده و طالبان در افغانستان تاکید کرد: ایران با سربلندی پس از ۸ سال دفاع مقدس به دنیا ثابت کرد که جنگ طلب نیست. پیام رزمایش هایی که نیروهای نظامی ما برگزار می کنند، صلح و دوستی برای همه دنیاست.

امیر ملایری در همین باره افزود: اگر امروز ما برای موقعیت دفاعی کشورمان موشک تولید می کنیم، صرفا برای این است که اگر روزی دشمنی مانند «صدام» از گوشه ای سربلند کرد و فکر پلید و شومی در سر داشت که خواست چشم طمع به ایران داشته باشد، ما بتوانیم قوی تر از ۸ سال جنگ، رو به رویش بایستیم.

وی با اشاره به رفراندوم اقلیم کردستان عراق گفت: صهیونیست ها طبق دستورالعملی به اقلیم کردستان عراق دیکته کرده بودند که اگر شما بتوانید استقلال به دست آورید ما هم شما را پشتیبانی خواهیم کرد اما این رفراندوم توسط دولت مقتدر عراق باطل اعلام شد و دشمن سر جایش نشست.

منبع: مهر

کد خبر: 865915

وب گردی

وب گردی