دستگیری سارق مسلح و قاتل فراری در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری فرد سارق مسلح و قاتل فراری در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار عزیزاله ملکی گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایات مردمی در شهرستان میناب مبنی بر سرقت مسلحانه فردی به هویت «ح -م»، شناسایی و دستگیری این شرور بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های بعمل آمده از سوابق نامبرده این فرد دارای پرونده های متعدد کیفری، محاربه، راه زنی، شرارت، نزاع و درگیری، ایجاد ناامنی در محل، تهدید و ارعاب با سلاح، سرقت مسلحانه و قتل را نیز در پرونده های خود داشته است که مأموران پلیس آگاهی شهرستان میناب با تشکیل یک اکیپ مجرب و با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی محل اختفای وی را شناسایی کردند.

سردارملکی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی دادستان میناب فرد سارق مسلح را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی کردند که از آن طریق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان یادآور شد: با دستگیری این سارق مسلح متواری شهروندان و مسئولان شهرستان از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت انتظامی، اجتماعی در سطح شهرستان قدردانی کردند.

901

کد خبر: 865939

وب گردی

وب گردی