هر یک مترمربع آسفالت معابر، 10 برابر رضایتمندی در مردم ایجاد می‌کند

عضو کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: هر یک مترمربع آسفالت معابر می‌تواند 10 برابر رضایتمندی در شهروندان ایجاد کند.

به گزارش ایسکانیوز، امیر شهلا در حاشیه بازدید از کارخانه آسفالت شهید مجیدی شهرداری که با همراهی سایر اعضای کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر و همچنین معاون فنی و عمران شهرداری مشهد، مدیر عامل سازمان عمران و سایر مدیران حوزه آسفالت شهرداری برگزار شد، بیان کرد: فرآیند آسفالت کردن خیابان‌ها و معابر سطح شهر یک زنجیره به هم پیوسته است. زنجیره‌ای از هماهنگی‌ها در سطح شهر باید به وقوع بپیوندد تا ما بتوانیم آسفالت باکیفیتی را در معابر شهر پخش کنیم.

وی ادامه داد: یک طرف این زنجیره همکاری و مشارکت مردم است زیرا آسفالت یک معبر، اختلال در تردد و آمد و شد آنها ایجاد می‌کند و باعث نارضایتی آنها می‌شود و همین نارضایتی مردم باعث می‌شود به شهرداری فشار وارد شود که خیابانی که تازه آسفالت کرده است را زودتر از موعد استاندارد زیر بار ترافیک ببرد و این از کیفیت آسفالت و کیفیت تولید شهرداری می‌کاهد.

شهلا افزود: از زمانی که شهرداری قیر را خریداری می‌کند، تا زمانی که آن قیر حمل می‌شود و در این کارخانه طی فرآیندی با سایر مواد مخلوط و تبدیل به آسفالت می‌شود، عوامل زیادی باید دست به دست هم دهند تا ما در شهر یک آسفالت باکیفیت به مردم تحویل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه آسفالت شهید مجیدی شهرداری مشهد پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و تبدیل به دو کارخانه شده است و همه پروسس‌های کارخانه دارای استاندارد ایزو می‌باشد که همه این موارد نشان می‌دهد ما در فرآیند تولید آسفالت کمترین مشکل را داریم.

عضو کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: باید بتوانیم زنجیره‌های قبل و بعد تولید آسفالت را کنار هم قرار دهیم که این موضوع هماهنگی بین بخشی می‌خواهد. پلیس راهور و نیروی انتظامی باید پای کار باشد و مردم نیز باید صبوری نمایند و انتظار نداشته باشند معبری که توسط شهرداری در حال آسفالت است سریع زیر بار ترافیک برود.

شهلا گفت: من برداشت‌های خوبی از این بازدید داشتم. مشکل عمده آسفالت در حال حاضر مسئله نقدینگی است ولی چون آسفالت خیابان‌ها و کیفیت آن نسبت مستقیم با رضایت‌مندی شهروندان دارد، فکر می‌کنم بعد از حقوق پرسنل و پرداخت مطالبات پیمانکاران، موضوع آسفالت باید جزء اولویت‌های اصلی شهرداری باشد زیرا معتقدم یک مترمربع آسفالت معابر، 10 مترمربع بر رضایتمندی مردم می‌افزاید.

901

کد خبر: 865983

وب گردی

وب گردی