برگزاری لیگ تکواندو  به سبک جدید منجر به جذابیت بیشتر آن می شود/ هدف ما قهرمانی در لیگ برتر و درخشش در باز ی های جام جهانی است

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف ما قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر تکواندو است و امیدوارم با قهرمانی در ایران بتوانیم نماینده شایسته ای در مسابقات جام جهانی باشیم و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم، ما ورزشکاران و جوانان با استعداد خوب و زیادی در تیممان داریم و می توانیم با تکیه بر آنان به خوبی نتیجه بگیریم.

ایمان زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: لیگ برتر تکواندوی ایران امسال نسبت به سال های گذشته بسیار متفاوت تر از هر سال و بر اساس سیستم جام جهانی تکواندو در حال برگزاری است که دارای معایب و مزایایی است. این شیوه برگزاری را سازمان لیگ برعهده گرفته است که در مدت زمان بسیار کوتاه در حال اجرا است و این برای جامعه تکواندو ایران خوب نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از مربیان و ورزشکاران تکواندو کار ایران هنوز به شیوه جدید برگزاری آشنا نیستند و این نحوه برگزاری نیاز به زمان بیشتری دارد تا ورزشکاران و مربیان خود را با آن وفق دهند . باید گفت با برگزاری این مسابقات براساس سیستم جدید نحوه تمرین ورزشکاران و آموزش مربیان تغییر خواهد کرد. البته به نظر من با برگزاری شیوه جدیدلیگ به سبک جام جهانی، این امر منجر به جذابیت لیگ برتر تکواندو می شود اما نباید آن را در زمان محدود اجرا کرد چرا که ورزشکاران و مربیان لیگ را دچار مشکل می کند.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت:هدف ما قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر تکواندو است و امیدوارم با قهرمانی در ایران بتوانیم نماینده شایسته ای در مسابقات جام جهانی باشیم و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم، ما ورزشکاران و جوانان با استعداد خوب و زیادی در تیممان داریم و می توانیم با تکیه بر آنان به خوبی نتیجه بگیریم.

602

کد خبر: 866024

وب گردی

وب گردی