شاهد تحول عظیم فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم

رئیس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تکامل است و شاهد تحول عظیم فرهنگی در آن هستیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسن غفوری فرد اظهار کرد: دکتر ولایتی یک مسئول کاملا فرهنگی و انقلابی است و دانشگاه را در مسیر تکامل قرار داده است.

رییس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اصولاً انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امام خمینی (ره) بیشتر به عنوان‌های شخصیت‌های فرهنگی شناخته می‌شوند تا شخصیت سیاسی و اجرایی. بنابراین با حضور دکتر ولایتی در مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این تصور را داریم که یک تحول عظیم فرهنگی اتفاق بیفتد.

وی افزود: دکتر فرهاد رهبر نیز سابقه ریاست دانشگاه تهران را دارد و تاثیر محسوسی در تحول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی داشته است.

غفوری فرد با اشاره به ارائه صدها عنوان نشریه دانشجویی در غرفه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، این‌گونه اقدام‌ها را در افزایش نشاط فرهنگی دانشگاه، بسیار تاثیرگذار دانست.

رییس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری اینکه رونق کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، همچنان از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، افزود: رهبر معظم انقلاب، سال‌ها پیش بحث کرسی‌های آزاداندیشی را مطرح و بر توجه جدی به آن تاکید کردند. کرسی‌های آزاد اندیشی فضایی را فراهم می‌کند تا افراد مختلف با ایده‌های مختلف در یک محل گردهم آیند و درباره مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر بپردازند که موضوع بسیار مهمی است.

کد خبر: 866104

وب گردی

وب گردی