بانک اطلاعاتی پژوهشگران قرآن و سلامت تشکیل می شود / مهلت ثبت‌نام تا پایان آبان‌ماه

رییس دبیرخانه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت از تشکیل بانک اطلاعاتی پژوهشگران قرآن و سلامت از کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، در دبیرخانه این کمیسیون خبر داد و گفت: این اقدام گامی مؤثر و مهم برای شناسایی، آسیب شناسی، تقویت و ارتقای پژوهش‌های سلامت محور بر مبنای آموزه‌های قرآنی است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی پژوهشگران قرآن و سلامت موجب خواهد شد تا علاوه بر آشنایی و هم افزایی پژوهشگران این عرصه با یکدیگر، زمینه بهره‌ برداری از توانمندی های محققان این عرصه در راستای تصمیم سازی های علمی برای کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت نیز فراهم شود.

وی افزود: یکی از اهداف تشکیل بانک اطلاعاتی پژوهشگران حوزه قرآن و سلامت، شناسایی و ارتقای توانمندی‌های تخصصی پژوهشگران ویژه در زمینه تحقیقات قرآن و سلامت از میان دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند به مطالعات بین رشته‌ای این موضوع است و در این راستا از پژوهشگران برگزیده جهت شرکت در کارگاه‌ها، دوره‌ها وهمایش‌های تخصصی دعوت خواهد شد.

صالحی با اعلام این‌که اساتید و دانشجویان علاقمند و دارای سابقه پژوهشی در زمینه تحقیقات قرآن و سلامت از کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌توانند از 15 تا پایان آبان‌ماه جاری با مراجعه به پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به نشانی www.mefda.ir مشخصات و سوابق تحقیقاتی و پژوهشی خود را ثبت کنند.

رییس دبیرخانه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت ضمن درخواست از کلیه دانشجویان و اساتید پژوهشگر در حوزه مطالعات بین رشته‌ای قرآن و سلامت برای ثبت مشخصات بر روی پایگاه خبری مفدا، گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام و انجام بررسی‌های لازم، از برگزیدگان جهت شرکت در کارگاه‌ها، دوره‌ها وهمایش‌های تخصصی و همچنین مشارکت در پروژه‌های علمی، تحقیقاتی با موضوع قرآن و سلامت دعوت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی پژوهشگران حوزوی در زمینه مطالعات و تحقیقات بین‌رشته‌ای قرآن و سلامت نیز شناسانی و ساماندهی خواهند شد.

کد خبر: 866136

وب گردی

وب گردی