فیلم سینمایی «برگ جان» در بوته نقد و بررسی

فیلم سینمایی «برگ جان» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم مختاری با حضور این سینماگر در پردیس سینمایی هویزه در شهر مشهد مقدس مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این فیلم، فیلم سینمایی «برگ جان» Leaf of Life به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم مختاری که هم اکنون در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در کشور روی پرده است با حضور این کارگردان پیشکسوت سینمای ایران و تعدادی از علاقمندان به سینما در ساعت 17 دیروز شنبه 13 آبان ماه جاری در پردیس سینمایی هویزه در شهر مشهد مقدس روی پرده رفت و با حضور کارشناس سینما در ساعت 19 مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی «برگ جان»، حاضران در سالن در مورد نگرش داستان فیلم، سبک اثر، زبان سینما، نقش آفرینی بازیگران این فیلم از جمله؛ سعید پورصمیمی، مهدی احمدی و مریم مقدم و ... سؤالات خود را مطرح کردند که ابراهیم مختاری نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این اثر سینمایی به دقت به تمام آنان پاسخ داد.

در بخش دیگری از این نشست مطرح شد که چرا بعضی از رویدادها در ذهن و خاطره جمعی می‌ماند و در برابر فرسایش و مرور زمان مقاومت می‌کند در حالی‌که بعضی از رویدادها بعد از مدتی به طور کلی از ذهن و خاطره از بین می‌رود و اینکه چرا بعضی از برخوردها زمان بر روی آنها اثر ندارد و چرا در فرهنگ ایرانی ماندگار می‌شود.

اکران فیلم سینمایی «برگ جان» دومین ساخته بلند داستانی ابراهیم مختاری این روزها در سینماهای کشور ادامه دارد، و در ساعت 15 امروز یکشنبه 14 آبان ماه جاری در موزه سینما در تهران، در دو سانس 16 و 18 در پردیس سینمایی کورش در تهران و در ساعت 21 در پردیس سینمایی هویزه در مشهد روی پرده می‌رود.

این فیلم همچنین در ساعت 17 فردا دوشنبه 15 آبان ماه جاری در سوره سینمای اصفهان، در ساعت 17 در هنر و تجربه بابل، در ساعت 19 در پردیس سینمایی هویزه در مشهد، در ساعت 19 در پردیس سینمایی گلستان در شیراز و همچنین در ساعت 19 در تماشاخانه پارس در کرمان به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم در ساعت 19 روز سه‌شنبه 16 آبان ماه جاری در موزه سینما و همچنین در ساعت 16 در پردیس سینمایی چارسو در تهران روی پرده خواهد رفت.

503

کد خبر: 866157

وب گردی

وب گردی