نیروی انتظامی نوک پیکان برخورد با تمام آسیب ها است/ امنیت و آرامش کشور مرهون مجاهدت شهدای ناجا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرامش و امنیت کشور را مرهون مجاهدت شهدای مظلوم نیروی انتظامی هستیم گفت: ناجا امروز نوک پیکان برخورد با تمام آسیب ها است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین "احمد سالک" در مراسم وداع با دو شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در حیات معنوی مراحل بسیار زیبایی نظیر سیر و سلوک ،نور و نورانیت مشاهده می شود و این مسیر به قدری زیباست که انسان ها به وسیله آن به مقامات بزرگی می رسند، حجاب از چشمشان برداشته می شود و قدرت شناخت عمیق جهان را پیدا می کنند و اگر اراده کنند حرکت بزرگی ایجاد می شود و این مسیر فقط با انس به عترت و قرآن به دست می آید.

وی با اشاره به آیه 56 سوره مائده گفت: ولایت پذیران الهی، انبیاء و ائمه خداوند ساماندهی حزب الله در زمین را به عهده دارند و آن ها لشکر پولادین در مقابل ظلم و باطل ایجاد می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که در راه خدا جهاد می کنند با خصوصیت «فینا» یعنی فانی شده در حضرت حق، جهاد می کنند و به قول حضرت علی (ع)، این نوع انسان ها خود را برای خدا قرار می دهند.

وی شرط پیروزی در برابر دشمن را تسلیم شدن در برابر خدا دانست و افزود: کسانی که همیشه خود را در محضر خدا می بینند؛ در زمره پیروزمندان خواهند بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت بالاترین مقام خدا است و آن را به کسی می دهد که لیاقتش را به حضرت حق نشان دهد افزود: شهدای تازه تفحص شده ناجا هم از این طبقه انسان ها بودند.

حجت الاسلام سالک گفت: پس از قطعنامه 598، حملات متعدد و بی رحمانه ای از سوی صدام صورت گرفت و این عزیزان در این حملات به شهادت رسیدند که خود همین امر سند مظلومیت ملت ایران است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نیروی انتظامی استان اصفهان 840 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده اظهار داشت: مسلماً اگر مجاهدت این عزیزان نبود ، آرامش و امنیت که بزرگترین نعمت الهی است، امروز در این استان تامین نمی شد.

وی تصریح کرد: اگر جوانان ما هزاران کیلومتر در مسیر استراتژیک جمهوری اسلامی رفته و به عنوان مدافع حرم در سوریه با نیروهای داعش می جنگند برای تامین امنیت ما است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی نقش نیروی انتظامی را در تامین امنیت کشور بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: امروز ناجا نوک پیکان برخورد با تمام آسیب ها است.

وی افزود: حفظ ایمان در برخورد با این آسیب ها توسط جوانان ما، نشأت گرفته از تربیتی است که توسط این نیرو در جامعه اشاعه پیدا می کند.

سالک درپایان خاطر نشان کرد: به خانواده این شهدای تازه تفحص شده ناجا تبریک و تسلیت می گویم که این افراد والاگوهر را با لقمه حلال و تربیت دینی بزرگ کرده و تحویل جمهوری اسلامی دادند و این نشان می دهد که قدرت ایمان ما شکست ناپذیر است.


پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 866198

وب گردی

وب گردی