استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی در راستای توسعه روابط گام بردارند

استاندار اردبیل گفت: انتظار می رود که از این پس استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی در راستای توسعه روابط گام بردارند.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در دیدار با کارکنان استانداری اردبیل که با حضور مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل برگزار شد اظهار داشت: استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی می‌توانند در راستای توسعه روابط و هم افزایی و همدلی بیش از پیش حرکت کنند.

وی افزود: باید از حضور خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی در راستای افزایش تعاملات و ارتباطات بهره بیشتری ببریم چرا که حضور وی در استان آذربایجان شرقی نشان از عملکرد عالی وی در استان اردبیل بوده و قطعاً وی توانسته گام‌های ارزنده‌ای را در خصوص توسعه استان بردارد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در بحث معادن مطالعات خوبی انجام شده است که امیدواریم نتایج مطالعات معادن استان در آینده به ثمر بنشیند و با توجه به این که وی در حوزه صنعت و پروژه مهار آب‌های مرزی به صورت توسعه‌ای و آینده نگرانه فعالیت کرده نتایج این رویکرد در سال‌های آتی منجر به نتیجه می‌شود.

بهنامجو بیان کرد: انتخاب استاندار سابق اردبیل به عنوان استاندار آذربایجان شرقی به طور حتم برای رشد و توسعه استان نقش مثمرثمری ایفا می‌کند که این موضوع در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری بسیار تاثیرگذار است و نیاز است با جدیت و اهتمام ویژه مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم با افزایش تعاملات و همکاری‌ها راه را برای توسعه و پیشرفت این دو استان هموار کنیم به طور حتم خروجی‌های مثبت این تعاملات را در آینده‌ای نزدیک به عینه خواهیم داد و مشکلات و موانع موجود را از این طریق می‌توانیم به حداقل برسانیم.

901

کد خبر: 866312

وب گردی

وب گردی