پیام تسلیت نیروی انتظامی به مناسبت شهادت مرزبانان هنگ مرزی چالدران/ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد

نیروی انتظامی طی پیامی شهادت 8 تن از مرزبانان غیور مرز چالدران را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم و فرمانده معظم کل قوا تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانبور نیروی انتظامی طی پیامی شهادت هشت تن از مرزبانان غیور هنگ مرزی چالدران آذربایجان غربی را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدالظله‌العالی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده‌های این عزیزان سرافراز طلب صبر کرده است.

در متن این پیام آمده است:

امروز بار دیگر شاهد دلاورمردی‌ها و از جان‌ گذشتگی‌های مرزبانان غیور و جان‌ برکف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بودیم که در دفاع از میهن، جانبازی و سرافرازی را به حد اعلی خود رسانده و جان شیرین خویش را فدای امنیت و آرامش این خاک پاک کردند.

در آستانه اربعین حسینی بار دیگر جوانان غیرتمند این مرز و بوم شور و شعور حسینی را معنایی دیگر کرده و در دفاع از کیان و ناموس ایران اسلامی که امنیت مثال‌زدنی آن همواره خاری در چشم دشمنان اسلام و مسلمین است، در مصاف با اشرار تروریسم به فیض عظمای شهادت نائل شدند.

«ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد» این همان پیام پیرمراد مردم ایران و رهبر کبیر انقلاب اسلامی و باور غیورمردان نیروهای مسلح در کسوت نظامی و انتظامی است که همواره فریاد هیهات من‌الذلة امام مظلوم‌شان را بر لب داشته و با خون خود آبروی سفاکان خونریز جبهه استکبار و ایادی دست‌نشاندشان در منطقه را بر باد داده و چهره زشت و کریه‌شان را از پس نقاب و دستکش مخملی‌شان به جهانیان نشان داده است اما بدخواهان ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی بدانند که وعده خداوند حق است، آنجا که می‌فرماید و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

700

کد خبر: 866403

وب گردی

وب گردی