دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آذرماه برگزار می شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره نشریات دانشجویی این دانشگاه در آذر امسال گفت: این دانشگاه در دوره جدید مدیریتی، نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ سازی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت مطلوب نشریات دانشجویی گفت: دانشجویانی که در عرصه نشریات دانشجویی فعالیت دارند، با تمرین و ممارست در راستای ارتقای شخصی و اجتماعی خود قدم برمی‌دارند و این همان آینده نگری است که به دنبال آن هستیم.

کلانتری ادامه داد: نشریات دانشجویی به واسطه وجود تفکرات ارزنده، متنوع و موثر دانشجویان می‌توانند راهبردهای مناسبی را پیش رو قرار دهند؛ به همین دلیل توجه به آنها، ما را در پیشبرد امور فرهنگی و دانشجویی یاری می‌کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزد اسلامی افزود: تعامل و همفکری فرهنگی یکی از اهداف نشریات دانشجویی است و کار گروهی یکی از دغدغه‌هایی است که امروز دانشجو و دانشگاه، بیش از گذشته به آن توجه و نیاز دارد.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در آذر امسال به میزبانی واحد شهرقدس برگزار می‌شود، گفت: جشنواره‌های دانشجویی، همیشه باعث افزایش شور و شوق در دانشگاه‌ها می‌شود و همین مهم سرعت انتقال بسیاری از مفاهیم را در سطح گسترده فراهم می‌کند.

کلانتری تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی طلایه دار بسیاری از اقدام‌های فرهنگی در سطح کشور است و با استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی می‌تواند شرایطی را فراهم کند تا دانشجویان در کنار تحصیلات آکادمیک، به امور علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی نیز توجه خاصی داشته باشند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این دانشگاه تلاش کرده تا ظرفیت‌های خوبی را در حوزه فرهنگ و رسانه فراهم کند و حمایت از نشریات متعدد دانشجویی، حرکتی در این راستاست.

وی گفت: این شرایط مطلوب دستاوردهای مهمی را به همراه دارد که از جمله می‌توان به ارتقای هر چه بیشتر سطح کمی و کیفی فعالیت های کانون‌های دانشجویی، نشریه‌های دانشجویی و تشکل های دانشجویی اشاره کرد.

کلانتری تاکید کرد: بهبود هر چه بیشتر ارتباطات دانشجویی و فضای مطلوب برای تولد کرسی‌های جدید آزاد اندیشی، از جمله دستاوردهای دیگر توجه به حوزه فرهنگ و رسانه در فضای دانشجویی است.

وی اظهار داشت: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی، کرسی‌های آزاداندیشی فضای مطلوبی را فراهم کنند تا در مسیر اهداف عالی که همان تعامل و همفکری به منظور رشد کمی و کیفی اقدام‌های فرهنگی، اجتماعی و غیره است، حرکت کنیم.

کلانتری در خاتمه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی، نگاه ویژه ای به حوزه فرهنگ سازی دارد و به دنبال این است که پرورش و تربیت در دانشگاه، بیش از پیش در دو حوزه تعالیم دینی و علمی قرار گیرد و رشد متوازنی را به همراه داشته باشد.

کد خبر: 866407

وب گردی

وب گردی