کاهش آلودگی هوا با جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی

فرماندار تهران گفت: درصد بالایی از آلودگی هوا، مربوط به موتورسیکلت‌ها است و ما در صدد هستیم تا با جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی، از آلودگی هوای تهران بکاهیم.

به گزارش ایسکانیوز، عیسی فرهادی فرماندار تهران با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای کاهش آلودگی هوای تهران اظهار داشت: درصد بالایی از آلودگی هوا، مربوط به موتورسیکلت‌ها است و ما در صدد هستیم تا با جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی، از آلودگی هوای تهران بکاهیم.

فرهادی یکی از اقدامات در حال پیگیری فرمانداری تهران را، جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 10 هزار نفر از معتادین متجاهر در کمپ‌ها در حال ترک اعتیاد هستند.

وی تصریح کرد: ساماندهی مسائل اجتماعی از قبیل متکدیان سطح شهر، سد معبر و مواردی از این قبیل، نیازمند مشارکت توده های مختلف مردم است و بدون مشارکت مردم، پیشبرد امور امکان‌پذیر نیست.

گفتنی است طبق قانون مبارزه با مواد مخدر، «معتاد متجاهر» به معتادی گفته می‌شود که رفتار، گفتار و اعمال وی عرفاً دلالت بر اعتیادش داشته باشد. بسیاری از این افراد برای تأمین نیاز خود به سرقت‌های خُرد و رفتار آسیب‌زا روی می‌آوردند.

فرهادی در پاسخ به سؤالی در خصوص آینده همکاری وی با دولت دوازدهم و زمزمه‌هایی که ارتباط با خداحافظی او از این سمت شنیده می‌شود اظهار داشت: ما عضو این دولت هستیم و بدون مشکل خاصی مشغول به کار هستیم. هر کسی تا لحظه‌ای که در جایی فعالیت می‌کند باید به تکلیف خود عمل کند.

منبع: فارس

کد خبر: 866514

وب گردی

وب گردی