سردار شادمانی: استعفای سعد حریری "توطئه بزرگ" است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) از طرح جدید آمریکا پس از شکست در کردستان عراق می‌گوید.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) درباره طرح آمریکا پس از شکست رفراندوم استقلال کردستان عراق، گفت: آمریکا شکست‌های زیادی را در منطقه متحمل شده و یکی از آنها همین مسئله شمال عراق بود که با توان ارتش و نیروهای مردمی عراق و حمایت معنوی ما، شاهد بودید که توطئه‌هایشان به‌هم ریخت و یکی بعد از دیگری سنگرهایشان درهم شکسته شد.

وی افزود: پس از آنکه آمریکایی‌ها در شمال عراق، سوریه و یمن به نتیجه‌ای نرسیدند، از چند روز گذشته طرحی را در لبنان کلید زده‌اند. استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان یک توطئه بزرگی است که صهیونیست‌ها و رژیم آل سعود و آمریکایی‌ها پی‌ریزی کرده‌اند و حتماً ناکام خواهند شد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به توان حزب‌الله نسبت به گذشته تصریح کرد: امروز دیگر حزب‌الله آن حزب‌الله چند سال پیش نیست، حزب‌الله و حماس به‌شدت قدرت پیدا کرده‌اند و مردم منطقه هم، آگاه و تسلیح شده‌اند. ما امروز شاهد یک نیروی زمینی قدرتمند در لبنان به‌اسم حزب‌الله هستیم، یک نیروی زمینی قوی در فلسطین وجود دارد و یک نیروی زمینی قوی مردمی هم در سوریه در حال پی‌ریزی است که از کشور خود دفاع می‌کند، بنابراین با وجود این نیروها، این ترفندها یکی پس از دیگری ناکام خواهند ماند و پیروزی از آنِ اسلام و جبهه مسلمین خواهد بود و اینها فقط برای مردم دردسر درست می‌کنند.

سردار شادمانی ادامه داد: آمریکایی‌ها از همان روز اول پیروزی انقلاب ما شکست‌هایی از ما خورده‌اند و این طعم تلخ شکست، آنها را به بیماری‌های متعدد مبتلا کرده است که بازتاب‌های آن را از خود نشان می‌دهند. آمریکایی‌ها هیچ وقت با انقلاب و پیشرفت ما و کشورهای اسلامی موافق نبوده‌اند و می‌دانند پرچم‌دار کشورهای اسلامی هم جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در منطقه داعش را به‌ راه انداختند تا کشورهای اسلامی را تضعیف و تجزیه کنند زیرا هرچه کشورهای اسلامی کوچکتر بشوند امنیت اسرائیل بیشتر تأمین می‌شود و هرچه این کشورها بیشتر قدرت پیدا کنند اسرائیل بیشتر تهدید می‌شود ضمن آنکه آمریکایی‌ها یکی از وظایف خودشان را تأمین امنیت اسرائیل می‌دانند و همچنین تأمین منافع خودشان که از چپاول ملت‌های منطقه به‌دست می‌آورند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: ما اجازه ندادیم که عربستان سعودی، سایر کشورهای اسلامی را مثل خودش که نوکر صهیونیست‌ها و آمریکاست، این کشورها را نیز به دامن صهیونیست بیندازد، عربستان می‌خواست سوریه، عراق و یمن را گرفتار این نوکری کند ولی ما ایستاده‌ایم و دوستان خودمان در کشورهای اسلامی را تقویت کرده‌ایم.

منبع: تسنیم

کد خبر: 866531

وب گردی

وب گردی