هدفمان قهرمانی و صعود به لیگ برتر است/ کاری به جادوگری در فوتبال ندارم/ داوری به ضرر ما هم بوده ولی باید به داوران فرصت داد

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:نباید داوران را به خاطر قضاوتشان تحت فشار قرار داد، باید به آنها فرصت داد تا فضای لازم ایجاد شود و شاهد روند رو به رشد و قضاوت خوب آنها باشیم.

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در رابطه با بازی هفته قبل مقابل مس رفسنجان گفت: بازی بسیار خوب و زیبایی بود و توانستیم در زمین خودمان و با حمایت تماشگران 3 امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم. تیم مس رفسنجان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما شاگردان من عملکرد بهتری داشتند و توانستند نبض بازی را در دست بگیرند.

وی در خصوص بازی فردا مقابل بادران تهران اظهار داشت: تیم بادران یک تیم بسیار قوی و پر مهره ای است و باید گفت که بازیکنانش در حد لیگ برتر بازی می کنند، ولی هدف ما قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر است و سعی می کنیم تا امتیاز این بازی را هم کسب کنیم تا همچنان در بالای جدول قرار بگیریم.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص کیفیت داوری در لیگ یک عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از داوری ها در لیگ یک پر اشتباه بوده و منجر شده بعضی از تیم ها از جمله نساجی مازندران هم ضربه بخورند. البته من امید دارم که این اشتباهات و اتفاقات هفته به هفته کمتر می شود و شاهد روند رو به رشد و قضاوت خوب داوران خواهیم بود.

پاشازاده در ادامه تصریح کرد: نباید داوران را به خاطر قضاوتشان تحت فشار قرار داد، باید به آنها فرصت داد تا فضای لازم ایجاد شود و شاهد روند رو رشد و قضاوت خوب آنها باشیم.

وی در خصوص صحبت های مطرح شده پیرامون جادوگری در فوتبال گفت: من اصلا وارد این موضوعات نمی شوم. شاگردان من در زمین، بازی خودشان را بدون این حواشی انجام می دهند و توجهی به این مسایل و موضوعات ندارند، ما فدراسیون و کمیته انضباطی داریم بهتر است آنان به این موضوع رسیدگی کنند.

602

کد خبر: 866539

وب گردی

وب گردی