بنایی: جلسات کمیسیون عمران با شهرداری تهران ادامه می‌یابد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت که جلسات این کمیسیون با مجموعه شهرداری تهران به طور مستمر برگزار خواهد شد. این کمیسیون آمادگی دارد تا به شهرداری برای حل مشکلات پایتخت کمک کند.

به گزارش ایسکانیوز، حمید بنایی اظهار داشت: تاکنون یک جلسه با حضور شهردار تهران در کمیسیون عمران برای بررسی مشکلات، زیرساخت‌ها و درآمدهای شهرداری تهران برگزار شده است. قرار است این جلسات ادامه پیدا کند تا بتوان وضعیت پایتخت را تا حدی سامان داد.

وی با بیان اینکه «نگاه به شهر تهران ملی و فراملی است» گفت: باید تلاش‌های مجلس و دولت برای کمک به شهرداری برای حل مشکلات تهران به خصوص معضلات زیست محیطی همچون آلودگی هوا باشد. به همین دلیل قرار است ظرف دو سه ماه آینده از آقای نجفی برای حضور در جلسه کمیسیون عمران دعوت شود. این کمیسیون نیز بازدیدی از پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران خواهد داشت تا بتوانیم مشکلات را با کمک مجلس حل کنیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس گفت که در این جلسات ضمن جمع بندی درباره مشکلات پایتخت همچون مسائل زیست محیطی، فضای سبز، زیرساخت‌ها و درآمدهای شهرداری درباره راهکارهایی برای حل این مشکلات تبادل نظر صورت می گیرد. امیدواریم این سلسله جلسات بتواند خروجی مثبتی داشته باشد تا با کمک هم به یک جمع بندی در حوزه تهران و حل مشکلات آن برسیم.

منبع: ایسنا

کد خبر: 866566

وب گردی

وب گردی