زائران از تردد در مناطق ممنوعه خودداری کنند

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ورود و خروج زائران از پایانه مرزی مهران همچنان ادامه دارد از زائران خواست در مسیر پیاده روی اربعین حسینی (ع)از تردد در مناطق ممنوعه که احتمال آلودگی به مین و مواد منفجره را دارد خودداری کنند.

به گزارش ایسکانیوز ،سردار "نورعلی یاری" ، روند تردد زائران از پایانه مرزی مهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تدابیر اتخاذ شده باعث شد تاکنون هیچ گونه مشکل انتظامی ، امنیتی و ترافیکی برای زائران پیش نیاید.

وی هدف پلیس از اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی را تسهیل تردد زائران عنوان کرد و گفت: عمده‌ترین مشکل که باعث کند شدن مقطعی خدمات به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران شد ، وجود زائران بدون ویزا و گذرنامه بود که با وجود تاکیدهای فراوان مسئولان امر ، عده‌ای بدون همراه داشتن مدارک قانونی راهی مرز مهران شده بودند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر خروج زائران از مرز و ورود آنان به داخل کشور همچنان ادامه دارد، گفت: برخی از مناطق در نوار مرزی ایران و عراق احتمال آلودگی به مین و مواد منفجره را دارد که به زائران توصیه می شود تنها از مسیرهای تعیین شده تردد کنند و در طول مسیر حرکت، از تردد در نواحی و مناطق ممنوعه مرزی پرهیز کنند.


پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 866605

وب گردی

وب گردی