مدیرعامل صندوق بازنشستگی بعد از 3  سال فعالیت استعفا داد

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استعفای محمود اسلامیان در پیامی توییتری واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز ، روز گذشته محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری که حدود 3 سال در این صندوق مشغول به کار بود از سمت خود استعفا داد.

اسلامیان در گزارش عملکرد سه ساله خود آورده است: طی سه سال گذشته حقوق بازنشستگان کشوری بیشتر از تورم افزایش یافت. وام‌های قرض الحسنه از 80 میلیارد به1200میلیارد تومان و سفرهای زیارتی و سیاحتی به 4 برابر توسعه یافت، واگذاری خودرو به تعداد 2000 دستگاه شروع و پرداخت حقوق کلیه استان‌ها به صورت مستقیم انجام شد. به تعداد 135 هزار نفر شما خوبان سهام بیمه ملت واگذار شد، تعداد خانه‌های امید که ملجاء بازنشستگان است به 43 باب افزایش یافت، برای اولین بار در سطح کشور جشنواره ورزشی بازنشستگان با استقبال بیش از 5 هزار نفر پایه گذاری شد. در حوزه اقتصادی ساماندهی شرکت‌ها انجام و حداقل 2100 میلیارد تومان اموال از دست رفته با حمایت دستگاه قضایی به صاحبان آن یعنی شما بازنشستگان بزرگوار عودت داده شد.

پس از آن علی ربیعی ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توییتر خود نوشت، صندوق‌های بازنشستگی با شرایط بحرانی به دولت روحانی رسید. ساماندهی و افزایش بهره‌وری آن‌ها را دنبال کردم و با جدیت ادامه می‌دهم.

ربیعی در پیامی دیگر آورده است، در هر تصمیم و تغییری مصالح گروه‌های ذی‌نفع بویژه بازنشستگان در اولویت است.


706

کد خبر: 866629

وب گردی

وب گردی