آثار برگزیده تصویرگری در مورزه کودک و نوجوان

نمایشگاه منتخبی از آثار تصویرگری برگزیده کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره‌های بین‌المللی، در موزه کودک و نوجوان، برگزار شده است.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جایزه‌های بین‌المللی در حوزه تصویرگری کتاب کودک شامل براتیسلاوا، بولونیا، هانس کریستین اندرسن، مونیخ، نوما و یونسکو است.

46 اثر در این نمایشگاه به چشم می‌خورد که کتاب‌های «آرش کمانگیر» به تصویرگری فرشید مثقالی، از جشنواره بلونیا- براتیسلاوا (دیپلم افتخار – سیب طلایی) «آهوی گردن دراز» به تصویرگری بوتا آذرگین از جشنواره لایپزیک (مدال نقره)، «اگر جانوران صورت‌های رنگی داشتند» به تصویرگری نیکزاد نجومی از جشنواره نوما (جایزه ویژه)، «بابا برفی» به تصویرگری آلن بایاش از جشنواره یونسکو (دیپلم افتخار) و... از جمله این کتاب‌ها هستند.

نمایشگاه منتخب آثار تصویرگری برگزیده کتاب‌های کانون در جشنواره‌های بین‌المللی از 15 مهر 1396 آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون، موزه کودک و نوجوان مراجعه کنند.

زمان بازدید از این نمایشگاه ساعت 9 تا 12 و 13 تا 16 به جز روزهای تعطیل است.

502

کد خبر: 866701

وب گردی

وب گردی