جزئیات کامل ورود فرد مسلح به اداره‌کل کار کهگیلویه و بویراحمد

صبح امروز فردی با همراه داشتن اسلحه‌ کلاشینکف وارد اداره‌کل تعاون، کار و امور اجتماعی می‌شود و در محل اتاق معاون این اداره‌کل او را مورد ضرب و شتم قرار می‌‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالناصر قادرپناه معاون اداره‌کل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا جزئیات حمله صبح امروز ارباب رجوع به سمت خود را تشریح کرد.

عبدالناصر قادرپناه در گفت‌وگو با کبنا با بیان اینکه بنده معاون اداره‌کل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هستم، اظهار کرد: در محل کارم، پشت میز نشسته بودم، بعد یک نفر آمد داخل اتاقم، ماسک زده بود و کلاه هم روی سرش بود و ایشان رو با ماسک و کلاه شناختم.

وی افزود:یک ارباب رجوعی که با یک تعاونی اختلاف دارد، و عضو آن تعاونی است و به دلیل اختلافات و مشکلاتی که وجود داشت بر علیه او حکم صادر شده بود.

قادرپناه اضافه کرد: اول یک نامه‌ی داد دستم و در نامه نوشته بود، من ناراحتی گلو دارم و نمی‌توانم حرف بزنم، وقتی آمد داخل یک کیف سامسونت با خودش آورد، درب کیف را که باز کرد تا یک اسلحه داخل کیف است، وقتی اسلحه را در دستش دیدم، متوجه شدم که این فرد چه کسی است، پریدم و دستش رو گرفتم و گفتم تو را جان دخترت نکن این کار را، خودکشی نکن، من را برای چی می‌خواهی بکشی؟ من بی‌گناهم.

معاون اداره‌کل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فرد گفت: رهایم کن، و دوباره اسلحه را کشید و زدم زیر دستش و اسلحه رفت بالا و داد زدم و بچه‌های بغل دستی آمدند و گرفتنش.

قادرپناه گفت: بنده کوچکترین خیانتی به او نکردم. حالا اسلحه خورد به سر او را نمی‌دانم یا گلوله‌ای شلیک شد را هم نمی‌دانم.

این مسوول گفت: این فرد همراه با اسلحه خود، خشاب، بنزین و مواد آتش‌زا نیز همراه خودش در کیف داشت و او گفت: اول تو رو می‌کشم و بعد خودم را می‌کشم.

وی گفت: مأموران خدوم نیروهای انتظامی او را الان بازداشت کرده‌اند. نام این فرد «ف» است.

صابر مظاهری مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره به خبرنگار کبنا، گفت: ایشان با شریک‌هایش مشکل دارد و رأی هم بر علیه او صادر شده است، و الان با ما اینگونه برخورد می‌کند

وی افزود: ایشان به عنوان یک فردی که اصلا سرمایه گذاری نکرده و اصلاً کسی بوده که از زیر کار در رفته است و مراجع قانونی رأی به نفع شریکش صادر کرده است. و وقتی دستگاه‌های قانونی بر علیه او رأی صادر کرده، دیگر هیچ ارتباط موضوعی با ما ندارد.

این مسوول گفت: ایشان با توجه به اینکه رأی به نفع شریکش صادر شده است، همکاران ما را تهدید به کشتن می‌کند و همچنین قصدی داشت و اگر همکاران دیگر ما به این معاون اداره کار نرسیده بودند، حتما شاهد اتفاقات ناگوار دیگری می‌بودیم.

مظاهری گفت: او به شکل غیرمحسوس و پوشیده به این اداره‌کل امده بود و اصلاً ارباب رجوع نبود و به قصد اینکه به قول خودش انتقام بگیرد و یا تلافی کند به این اداره‌کل آمده بود.

وی گفت: ما از لحاظ قانونی پیگیری می‌کنیم تا جایی که به مراجع قضایی اعلام کردیم و با دستگاه امنیتی هم در این رابطه صحبت کردیم.

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر قرار باشد به این شکل پیش برود، همکاران ما نه آرامش دارند و نه آسایش فکری دارند، تا کاری را انجام دهد، متاسفانه در جامعه ما این مسایل وجود دارد که باید به شدت با اینپ‌ها برخورد شود و به سزای اعمالشان برسند.

900

کد خبر: 866708

وب گردی

وب گردی