دست پر خانه فیلم داستانی به مناسبت  اربعین 96

مدیر خانه فیلم داستانی گفت: در حال حاضر ده کار کوتاه داستانی با موضوع اربعین حسینی در حال تولید است که امیدواریم تمامی این ده کار کوتاه به زودی آماده انتشار شود و خدمتی در حوزه فرهنگ و هنر به زائرین اربعین صورت پذیرد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، در آستانه آیین با شکوه پیاده‌روی اربعین ‌حسینی «خانه فیلم داستانی» تولید محصولات متنوع و متعددی را در دستور کار خود قرار داده است و به زودی برخی از این محصولات آماده انتشار در ایام پیاده‌روی اربعین خواهد شد.

مدیر خانه فیلم داستانی در ادامه به ارائه توضیحاتی در مورد این ده کار کوتاه داستانی پرداخت و افزود: از مجموع ده کار کوتاه داستانی هفت کار مجموعه‌ای پیوسته تحت عنوان «جای خالی» است. این هفت محصول مینی‌مال‌هایی هستند که داستان‌هایی مرتبط با یکدیگر دارند. سه اثر دیگر نیز به عنوان سه اثر مستقل مراحل پایانی تولید را طی می‌کنند و به زودی از فضای مجازی و سیمای ملی منتشر خواهد شد.

قافله‌باشی در ادامه به فعالیت‌های خانه فیلم داستانی در حوزه نماهنگ اشاره کرد و افزود: در کنار تولید کارهای کوتاه نمایشی در حال تولید نماهنگ‌های ویژه‌ی اربعین نیز هستیم که در این بین می‌توان به نماهنگ «مادرانه» اشاره کرد که امید توتونچی کارگردانی آن را بر عهده دارد. در این نماهنگ تلاش شده است که احساس علاقه و ارادت اقلیت‌های مذهبی به ساحت امام حسین(ع) به تصویر کشیده شود.

وی افزود: نماهنگ دیگری که به مناسبت این ایام در دست تولید داریم نماهنگ «قدم‌ها» به کارگردانی سجاد سالاری است که بهزاد عبدی آهنگسازی آن را برعهده داشته است و ارکستر سمفونیک اکراین موسیقی آن را نواخته است و امیدواریم این اثر هم بتواند نظرها را به خود جلب کند.

قافله‌باشی از تولید یک فیلم بلند داستانی خبر داد گفت: در کنار تمامی کارهای کوتاه و نماهنگ‌ها که به زودی آماده پخش خواهد شد، خانه فیلم داستانی در حال تولید یک فیلم داستانی بلند است. داستان این فیلم بلند ارتباط با موضوع اربعین و پیاده‌روی این ایام دارد و از همین رو به تازگی فیلمبرداری این فیلم در عراق آغاز شده که تا بعد از اربعین نیز فرآیند فیلمبرداری ادامه خواهد داشت و سپس عوامل برای ادامه‌ی ضبط به تهران خواهند آمد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه اخبار بیشتری در مورد این فیلم کوتاه داستانی خواهیم داد که فرآیند تولید آن همزمان با ایام اربعین حسینی آغاز شده است. با این حال از هم‌اکنون می‌توان گفت این اثر از مهم‌ترین محصولات خانه فیلم داستانی خواهد بود که در طی ماه‌های آتی آماده پخش خواهد شد.

503

کد خبر: 866738

وب گردی

وب گردی