پیکر پاک و مطهر سه شهید ناجا از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری تشییع و در زادگاهشان به خاک سپرده شدند.

به گزارش ایسکانیوز،سردار غلامزاده فرمانده انتظامی استان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهیدان «علیرضا روشن»، «محمدرضا توکلی زانیانی» و «علیمراد ناصری» امروز از میدان 12 محرم شهرکرد بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان ، به طرف آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) برگزار شد.

سردار غلامزاده افزود: پیکر مطهر شهید علیرضا روشن در گلزار شهدای شهرکرد و شهید محمدرضا توکلی زانیانی در گلزار شهدای مهدیه در ناحیه غرب شهرکرده به خاک سپرده شدند و پیکر شهید علیمراد ناصری برای خاکسپاری به گلزار شهدای روستای حاجی آباد از توابع شهرستان کوهرنگ منتقل شد.

به گفته وی مراسم وداع این شهداء با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان استان و خانواده های معظم شهداء دیشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

این سه شهید از جمله شهدای ژاندارمری سابق بودند که 21 تیر 1367 در منطقه زبیدات به فیض شهادت نائل آمدند و پس از گذشت ۲۹ سال شناسایی و به میهن اسلامی بازگشتند.

پیکر پاک این سه شهید در عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح و در شمار ۱۱۹ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس شناسایی و پنج شنبه ۱۳ مهرماه امسال از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد.

54 تن از این شهدای عزیز متعلق به ژاندارمری بودند که در سال 1367 در منطقه زبیدات عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

900

کد خبر: 866747

وب گردی

وب گردی