دانشگاه آزاد اسلامی راهی فینال شد

با پایان مبارزات مرحله نیمه نهایی نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی، دو تیم کلینیک بهبد کرج و دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله فینال راه پیدا کردند و تیم شهرداری ورامین و پاس قوامین برای کسب سکوی سومی تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای نیمه نهایی و فینال نخستین دوره لیگ به شیوه جام جهانی در رده سنی جوانان و بزرگسالان "یادواره شهید روزبه هلیسایی (شهید تکواندوکار مدافع حرم)" از دقایقی پیش به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان در حال برگزاری است.

این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی با حضور 150 تکواندوکار و در قالب 12 تیم و 4 گروه پیگیری شد و در نهایت 4 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، کلینیک بهبد کرج، پاس قوامین و شهرداری ورامین موفق شدند به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کنند.

در مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری ورامین و کلینیک بهبد کرج در نخستین مبارزه به مصاف یکدیگر رفتند و در دومین دیدار نیز تکواندوکاران پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان کلینیک بهبد کرج و دانشگاه آزاد اسلامی به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کردند.

تیم‌های شهرداری ورامین و پاس قوامین نیز در دیدار رده بندی با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا تکلیف تیم سوم مشخص شود.

604

کد خبر: 866976

وب گردی

وب گردی