ولایتی شهادت ۸ مرزبان غیور ایران اسلامی را تسلیت گفت

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با انتشار تصویری از مرزبانان غیور کشورمان که به دست تروریست ها به شهادت رسیدند، این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز ، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با انتشار تصویری از مرزبانان غیور کشورمان که به دست اشرار و گروه های تروریستی به شهادت رسیدند، با انتشار تصویری از این شهدای والامقام، این ضایعه را تسلیت گفت.

در این پیام اینستاگرامی آمده است :

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر دستان پلید تروریست و جریانات وابسته که امنیت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند، تعدادی از عزیزان غیور و مرزبانان رشید، شجاع و مخلص را که در سخت ترین شرایط، حافظ خاک و عزت این مرز و بوم هستند به شهادت رساند و غم و اندوه وصف ناشدنی را برای همه ایرانیان پدید آورد.

این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت عزیز و بزرگ کشورم و همرزمان آنان در نیروی انتظامی تسلیت عرض می کنم، برای این شهدای والامقام علو درجات و برای خانواده های این غیورمردان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

اطمینان دارم با عزم و توان نیروهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، تروریست ها مجازات و پاسخ قاطعی را دریافت خواهند کرد.

شجاعت و رشادت همه مرزبانان و توان دفاعی و نظامی کشور و مجاهدت ها و فداکاری های فرماندهان و مدافعان حرم آرزوی چندین ساله تروریست ها، جریانات افراطی و تکفیری و حامیان آنان در منطقه را برای بر هم زدن ثبات و امنیت ایران اسلامی ناکام گذارد و بی تردید خواب شوم آنان تعبیر نخواهد شد».

کد خبر: 867083

وب گردی

وب گردی