چرا برای  اجرای مصوبه موتورسیکلت‌های برقی اقدامی انجام نشده است؟

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش به وزارت صنعت، راهنمایی و رانندگی و سازمان حفاظت از محیط زیست برای عدم اجرای جایگزین شدن موتورسیکلت‌های برقی به جای موتورسیکلت‌های بنزینی تذکر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، ناهید خداکرمی در تذکرات پیش از دستور بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: تذکر بنده به وزارت صنعت، معدن و تجارت و همین‌طور معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و سازمان حفاظت از محیط‌زیست است.

وی ادامه داد: طبق مصوبه هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله مؤثر با آلودگی هوا که در تاریخ 24 فروردین 93 ابلاغ شده است، تاکنون اقدام مؤثری صورت نگرفته است.

خداکرمی گفت: بر اساس این ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت راهنمایی و رانندگی مکلف شده بودند تا ظرف 6 ماه برنامه جایزگین موتورسیکلت‌های برقی به‌جای بنزینی را ارائه دهند و سازمان ناظر هم سازمان حفاظت محیط‌زیست تعیین شده است.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش بیان داشت: چرا تاکنون درزمینه اجرای مصوبه موتورسیکلت‌های برقی اقدامی انجام نشده است و سازمان محیط‌زیست وظیفه نظارتی خود را در خصوص اجرای این مصوبه انجام نداده است.
706

کد خبر: 867144

وب گردی

وب گردی