افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی از آغاز تردد زائران اربعین در ایلام

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایلام از افزایش 31 درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی از آغاز تردد زائران اربعین در ایلام خبر داد و گفت: از 5هفته گذشته بیش از 15 میلیون لیتر سوخت شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفید در استان ایلام مصرف شده است.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اصغر چاغروندی اظهار کرد: از این میزان مصرف سوخت سهم بنزین 6،5 میلیون لیتر، گازوئیل هفت میلیون و 900 هزار لیتر و نفت سفید نیز 870 هزار لیتر بوده است .

وی با اشاره به مصرف گاز مایع نیز در این مدت گفت: در این بازه زمانی کوتاه 664 تن گاز مایع در جایگاه‌های عرضه سوخت این استان مصرف شده است .

چاغروندی از راه‌‌اندازی هفت جایگاه عرضه سوخت سیار برای خدمات‌‌دهی به زائران اربعین خبر داد و تصریح کرد: امسال و در ایام اربعین پنج جایگاه تامین سوخت(بنزین و گازوئیل) از سوی شرکت خصوصی «دریا کولاک جنوب» در مهران به ‌صورت سیار و شبانه‌‌روزی آماده خدمات‌‌رسانی به زائران اربعین است .

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: از این تعداد 2 مورد در پارکینگ بزرگ اربعین در مسیر تردد زائران از سمت ایلام به مهران، یک جایگاه در پارکینگ برکت و یکی جایگاه هم در ضلع روبرو پارکینگ اربعین در نظر گرفته شده است .

به گفته وی هم اکنون پنج جایگاه سیار در انبارهای شرکت موجود بوده و در صورت نیاز از این تعداد در ایام منتهی به اربعین استفاده می‌شود.

منبع: ایلنا

902/900

کد خبر: 867153

وب گردی

وب گردی