جزییات انهدام باند 4 نفره تهیه و توزیع موادمخدر در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب جزییات انهدام باند 4 نفره قاچاق مواد مخدر در شرق تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد فاتب اظهار کرد: بر اساس تدابیر فرماندهی انتظامی چند ماهی است که کار اطلاعاتی برای شناسایی یک باند مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: طی عملیاتی شب گذشته پس از انجام ماه‌ها کار اطلاعاتی، باند قاچاق تریاک متشکل از 5 تن شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ بخشنده عنوان کرد: اعضای این باند در حال حمل مواد مخدر با دو خودرو بودند که در نهایت با تلاش نیروهای انتظامی به دام افتادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب بیان کرد: این باند به صورت مسلحانه فعالیت داشتند، اما در زمان دستگیری این باند سلاحی پیدا نشد؛ همچنین در طی عملیات پلیس 307 کیلوگرم تریاک از این باند کشف و ضبط شد.

وی در پایان عنوان کرد: این باند که با استفاده از 4 مسیر منتهی به تهران موادمخدر را به پایتخت وارد می‌کرد، شب گذشته توسط نیروهای پلیس در شرق تهران شناسایی و منهدم شد.

اجرای طرح رعد 4 وارد فاز چهارم شد

طرح رعد با همکاری پلیس پیشگیری پایتخت به منظور برقراری امنیت در محله‌های شهر از شهریور ماه امسال آغاز به کار کرد و امروز بعد از گذشت 3 ماه وارد فاز چهارم شد.

با اجرای طرح رعد 4 تعداد قابل توجهی خودرو داخلی و خارجی مسروقه کشف و سارقان آن‌ها نیز دستگیر شدند، همچنین به دنبال اجرای این طرح نیز تعداد زیادی موتورسیکلت و دوچرخه سرقتی کشف شد.

بر اساس این گزارش، در راستای اجرای طرح رعد 4، آلات و ادوات استعمال موادمخدر، تریاک، سی‌دی‌های غیرمجاز و مستهجن، باند اکو و ماده مخدر گل (ماری جوانا) و همچنین تعدادی ماهواره به همراه دیش کشف و ضبط شد.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 867297

وب گردی

وب گردی