ریزش  ساختمان قدیمی در بزرگراه اشرفی اصفهانی/4 نفر مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب ساختمان قدیمی در بزرگراه اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و تنها 4 نفر مصدوم شدند.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: ظهر امروز یک ساختمان قدیمی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی دچار تخریب شد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 12:07 به سامانه آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند محل حادثه یک ساختمان دو طبقه در حال تخریب بود و کارگران برای ساخت یک بنای جدید مشغول تخریب این بنا بودند.

وی اضافه کرد: در طبقه دوم این ساختمان 7 کارگر اتباع افغان مشغول به کار بودند که به یک باره بخش زیادی از همان طبقه و دیوار ها و سقف تخریب می شود. 3 نفر از این کارگران بدون مصدومیتی خودشان از محل حادثه خارج شده بودند اما 4 کارگر دیگر با رده سنی 30-35 سال در بخش های مختلف بدن زیر آوار گرفتار شده بودند.

ملکی بیان کرد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه بلافاصله عملیات نجات را آغاز کرده و موفق می شوند هر 4 نفر را زنده از زیر آوار خارج کنند.

وی افزود: 4 کارگری که از زیر آوار بیرون کشیده شده بودند از نواحی مختلف بدن دچار مصدومیت شدند، دو نفر از این افراد به دلیل آنکه در ارتفاع قرار داشتند با استفاده از نردبان هیدرولیکی به سطح زمین انتقال داده شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان بیان کرد: آتش نشانان پس از تحویل محل به عوامل انتظامی و شهرداری، عملیات خود را در ساعت 12:55 امروز به پایان رساندند.

701

کد خبر: 867338

وب گردی

وب گردی