نصب استودیو و تلویزیون در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

قائم مقام دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از استقرار نخستین تلویزیون نمایشگاهی ایران در این مکان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، دکتر حمید ضیایی‌پرور گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال است.

وی تصریح کرد: این تلویزیون نمایشگاهی مجهز به امکانات استودیویی هوشمند است و با عنوان تلویزیون سرآمد به تولید و پخش برنامه خواهد پرداخت.

قائم مقام دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال همچنین با اشاره به استقرار استودیوی این تلویزیون در این نمایشگاه گفت: برنامه‌های تلویزیون سرآمد با محوریت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی تهیه و در تمامی ساعات برگزای نمایشگاه برای بازدیدکنندگان پخش خواهد شد.

ضیایی پرور ادامه داد: انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های این تلویزیون خواهد بود.

وی قالب اجرای این برنامه‌ها را مصاحبه‌ای و تاک‌شو دانست که در آن به گفتگو با مسئولین و مهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و متخصصین پرداخته خواهد شد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

502

کد خبر: 867366

وب گردی

وب گردی