پیام تسلیت منظری توکلی درپی شهادت دانش آموخته واحد رفسنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان طی پیامی شهادت جابر اسکندری دانش آموخته واحد رفسنجان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اداره روابط عمومی واحد کرمان در متن پیام منظری توکلی آمده است:

بسْمِ رَبِّ الْشُّهَداءِ وَ الْصِدِّیقین

عزت، سرافرازی، استقلال و امنیت سرزمین ایران اسلامی عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان نظام بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، غیرت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

خبرشهادت مظلومانه دو نفر از پرسنل خدوم و جان برکف نیروی انتظامی استان کرمان در درگیری با اشرار مسلح در بروات شهرستان بم موجب تاسف و تالم شد.

بدون تردید عناصر خودفروخته و عمال دست نشانده استکبار با اقدامات غیرانسانی خود بار دیگر سرسپردگی خود را به اربابان جنایتکارشان ثابت کردند اما غافل از اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان و فداکاری غیورمردان این آب و خاک، با صلابت هرچه بیشتر به راه خود ادامه می دهد و در مقابل هرگونه تعدی و تجاوز با تمام قدرت ایستادگی می کند.

بی شک امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی، حاصل اقتدار، فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است و در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه این مرز و بوم مهیا شده است و راه را بر رویش بذر آلوده ضد منافع مردم غیر ممکن خواهد ساخت.

اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ضمن تسلیت شهادت این فرزندان وطن خصوصاً ستوان دوم «جابر اسکندری»، دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها در نیروی انتظامی و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده‌هایشان طلب صبر جمیل و اجر جزیل دارم.

حمد الله منظری توکلی

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان کرمان

کد خبر: 867401

وب گردی

وب گردی