فرماندار تهران با نمایندگان مجلس و اعضا شورای شهر تهران دیدار کرد

نشست‌ هم اندیشی مشترک فرمانداری، نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران، به منظور رسیدگی و حل مشکلات عمومی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، ششمین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی مشترک فرمانداری، نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران، عصر روز دوشنبه به منظور رسیدگی و حل مشکلات عمومی مناطق 22 گانه شهر تهران در تالار فرمانداری تهران برگزار شد.

در این نشست که به ریاست عیسی فرهادی فرماندار تهران برگزار شد، غلامحسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران، مصطفی کواکبیان، محمود صادقی، محمد جواد فتحی، علیرضا محجوب، پروانه مافی، سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و افشین حبیب زاده و ناهید خداکرمی از شورای شهر تهران و حسن رحمانی شهردار منطقه 21، حضور داشتند.

فرماندار تهران در آغاز این جلسه که به تصمیم گیری در خصوص مشکلات عمومی منطقه 21 شهر تهران اختصاص داشت، از حضور نمایندگان مردم تهران در مجلس و شورای شهر در این نشست قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود که با اتخاذ تصمیم های مقتضی دست کم بخشی از مشکلات عمومی منطقه 21 حل فصل گردد.

در ادامه این نشست، کواکبیان نیز در توضیحاتی در خصوص برگزاری نشست های مشترک نمایندگان مردم تهران، ری و تجریش در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر گفت: هدف از برگزاری این نشست ها این است که با همکاری نمایندگان محترم مردم تهران، ری و تجریش در مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و نیز فرماندار محترم تهران، تا پایان این دوره در هر 22 منطقه شهر تهران، سه جلسه برگزار گردد.

وی اضافه کرد: این نشست‌ها، ابتدا در شورایاری‌ها، دوم در یکی از مساجد منطقه با حضور اهالی آن منطقه و سوم در فرمانداری تهران با حضور مسوولان اجرایی استان تهران و شهرستان تهران به منظور حل مشکلات عمومی مناطق، برگزار می گردد.

کواکبیان با تاکید بر اینکه قصد ما از برگزاری این جلسات مشترک، ارتباط هر چه بیشتر با شهروندان تهران و رسیدگی به مشکلات آنان است، گفت: در جلسه اول که با حضور فرماندار محترم تهران، بنده به عنوان نماینده مجمع نمایندگان شهر تهران و اعضای شوراهای محله هر منطقه تشکیل می شود، به شناسایی و طبقه بندی مشکلات اختصاص دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه دوم به اتفاق فرماندار محترم تهران در یکی از مساجد منطقه حضور یافته و با دعوت از برخی نمایندگان مردم تهران در مجلس و مسوولان دستگاه های اجرایی، شهردار منطقه و دبیران شوراهای محله ها، در جمع اهالی منطقه ، در خصوص طرح مشکلات عمومی منطقه، آشنایی با دیدگاه ها و نظرات شهروندان و تبادل نظرباآنان، اقدام می شود.

وی در خصوص نشست سوم نیز توضیح داد: اتخاذ تصمیم به منظور حل مشکلات عمومی منطقه در حوزه های مختلف همچون، مسائل فرهنگی، زیست محیطی مسکن، بهداشت و درمان، آلودگی ها، ترافیک، آب، برق، گاز و مالکیت، در جلسه ای که در فرمانداری تهران به ریاست فرماندارتهران و با حضور تنی چند از نمایندگان مردم تهران تمامی مدیران، مسوولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی، شهردار منطقه و دبیران شوراهای محله ها برگزار می‌گردد، صورت می گیرد.

کواکبیان یادآور شد: جلسه امروز سومین جلسه مربوط به منطقه 21 شهر تهران است که با توجه به حضور حدود 40 تن از مدیران،مسوولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی، شهرداری منطقه 21 و دبیران شوراهای محله ها، امیدواریم ضمن طرح مشکلات عمومی این منطقه که لاینحل مانده ، در خصوص تمامی آنان با اتخاذ راهکار و تصویب ها، اقدام مقتضی به‌عمل آید.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که حدود سه ساعت به درازا کشید، ضمن طرح مسائل و مشکلات منطقه 21 توسط دبیران شوراهای محله و نظرات نمایندگان مجلس و شورای شهر حاضر در جلسه همچنین مدیران، مسوولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی نیز در خصوص مسائل مطرح شده دیدگاه های خود را عنوان کردند و در خاتمه در ارتباط با برخی از مشکلات اتخاذ تصمیم شد و برخی برای پیگیری به دستگاه های اجرایی ذی ربط و شهرداری منطقه ارجاع گردید.

منبع: فارس

کد خبر: 867404

وب گردی

وب گردی