هوشمندسازی راهبرد ماندگاری صنوف وموجب کنترل ترافیک و کاهش آلودگی هواست

عضو شورای شهر تهران هوشمندسازی اصناف را راهکار ماندگاری آنها در دنیای کنونی و کاهش آثار مخرب زیست محیطی دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در جریان برگزاری بیستمین جلسه شورا در قالب پیشنهادی به رئیس اتاق اصناف تهران گفت: اصناف و بازار قلب تپنده شهر هستند.

وی با تقدیر از صنوفی که با پرداخت ارزش افزوده به ساخت شهر کمک شایانی می کنند، اظهار داشت: وظیفه متولیان تسهیل گری و حمایت از صنوف است تا آنها بتوانند با شفافیت بیشتر عوارض خود را پرداخت کنند.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه پرداخت عوارض در سهم اداره شهر نسبت مستقیم دارد، گفت: بخش مهمی از درآمد پایدار شهر از عوارض ناشی از ارزش افزوده تامین می شود و باید تلاش شود تا تمامی صنوف عوارض خود را بپردازند.

فراهانی در ادامه به موضوع هوشمند سازی اصناف اشاره کرد و گفت: روند کاری صنوف در ۱۰ سال گذشته متحول شده است و در روزگار کنونی، مدرن سازی و هوشمند سازی به مهمترین مسئله پیش روی اصناف تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: هوشمندسازی راهبرد ماندگاری صنوف در عصر حاضر است و از طرفی دیگر موجب کنترل ترافیک و کاهش آلودگی هوا می شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: امروز در برخی شهرهای پیشرفته با اجرای هوشمند سازی رفت و آمد ها بابت خرید به صفر رسیده و آلودگی هوا مورد کنترل قرار گرفته است و تهران نیز می تواند به این سو گام بردارد.


706

کد خبر: 867410

وب گردی

وب گردی