تجمعی که هیچکس مسوولیتش را قبول نمی کند/ با طاهری یا برطاهری؟

با وجود تبلیغات گسترده فراخوان هواداران پرسپولیس در فضای مجازی ، باشگاه پرسپولیس این امر را دسیسه دشمنان خواند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از اعلام استعفای علی اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هواداران متعصب این تیم بزرگ سعی کردند مانع تایید آن شوند. هواداران در فضای مجازی سعی کردند صدای خود را به گوش برسانند که راحت ترین آن ها صفحات شخصی در اینستاگرام بود. آن ها با حمله به پیج وزیر ورزش و جوانان و گذاشتن کامنت هایی تحت عنوان #طاهری_باید_بماند همه تلاش خود را کردند.

اما این همه ماجرا نبود، در ادامه این سلطانی فر بود که اعلام کرد نامه ای تحت عنوان استعفای طاهری به دستش نرسیده است! ولی هواداران با هشتگیتحت عنوان #تاابد_با_طاهری موج تازه ای از حملات را در فضای مجازی به راه انداختند که این ماجرا به همین جا ختم نشد؛ فراخوان تجمع در وزارت ورزش و جوانان آخرین اقدامی بود که این هواداران به راه انداختند.

آن ها با تبلیغات مختلف قصد دارند فردا (چهارشنبه17 آبان) ساعت 10 صبح اعتراض خود را به صورت حضوری بیان کنند. از آن جایی که عباس اسماعیل بیگی، رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در پیاده روی اربعین شرکت کرده است، مشخص نیست چه کسی رهبری این تجمع را برعهده خواهد گرفت! همچنین باشگاه پرسپولیس به این اتفاق واکنش نشان داد؛ پندار خمارلو در این خصوص اعلام کرد: بحث تجمع برابر وزارت اصلا مورد تائید باشگاه نیست و آنها که علیه پرسپولیس اقدام می‌کنند به دنبال سوء استفاده از چنین اقداماتی خواهند بود. ما از هواداران تقاضا می‌کنیم با هوشیاری مسائل را دنبال کنند و بحث تجمع برابر وزارت ورزش به هیچ وجه مورد تائید هیچ یک از ارکان باشگاه نیست.

601

کد خبر: 867429

وب گردی

وب گردی