آمادگی فرودگاه همدان برای پرواز نجف

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه آمادگی برقراری پرواز نجف را داریم و منتظر هماهنگی و دستورات سازمان حج و زیارت هستیم، گفت: امسال نسبت به سال گذشته با انجام پروازهای حج شاهد افزایش پرواز از فرودگاه همدان بودیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، سهراب کلوندی با بیان اینکه امسال در پرواز داخلی کاهش و پرواز‌های خارجی افزایش داشته‌ایم، افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون هیچ کدام از پروازهای همدان- مشهد کنسل نشده است.

وی با ارائه گزارشی از خلاصه عملکرد مدیریتی اطلاعات پرواز فرودگاه‌ها و پروازهای مسافربری همدان، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۲۷ هزار و 879 مورد اعزام و پذیرش مسافر داشته‌ایم که از این تعداد جابجایی ۲۰ هزار و ۹۸۲ مسافر داخلی و ۶ هزار و 897 مسافر خارجی به عنوان حجاج بوده‌ است.

کلوندی با بیان اینکه تعداد مسافران خروجی ۱۳ هزار و ۹۱۹ نفر بوده است، افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۷۱ مسافر داخلی و ۳ هزار و ۴۴۸ مسافر خارجی(حجاج) بوده‌اند.

وی به تعداد مسافران ورودی اشاره کرد و ادامه داد: ۱۳ هزار و 960 نفر مسافران ورودی بوده‌اند که ۱۰ هزار و ۵۱۱ نفر مسافر داخلی و ۳ هزار و 448 نفر مسافر خارجی(حجاج) است.

مدیر فرودگاه همدان اضافه کرد: در این مدت 170 پرواز داخلی و حجاج در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که شامل 144 داخلی و 26 خارجی(حجاج) بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی ۷ ماهه سالجاری 85 پرواز خروجی شامل 72 پرواز داخلی و 13 پرواز حجاج انجام شد، خاطرنشان کرد: از تعداد 85 پرواز ورودی، ۷۲ مورد داخلی و 13 مورد حجاج بوده است.

901

کد خبر: 867444

وب گردی

وب گردی