انفجار ساختمان مسکونی در جاده مخصوص کرج/علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران انفجار ساختمان مسکونی در جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: در حال حاضر کارشناسان آتش نشانی مشغول بررسی های لازم در محل حادثه هستند اما بررسی ای اولیه حاکی از آن است که این حادثه در اثر نشت گاز شهری و وقوع جرقه ناگهانی رخ داده است.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: یک ساختمان مسکونی در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج منفجر شد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 14:59 ظهر امروز به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اطلاع داده شد و بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات ایمنی لازم و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند محل آتش سوزی یک شهرک مسکونی بود که انفجار در طبقه اول یکی از ساختمان های 4 طبقه آن این اتفاق رخ داده و منجر به آتش سوزی شده بود.

وی افزود: آتش نشانان زمانی که به محل حادثه رسیدند، بخش زیادی از این واحد 120 متری شعله ور بوده و آتش در حال سرایت به طبقات بالاتر بود. لازم به ذکر است در اثر انفجار تقریبا تمامی شیشه ها و در و پنجره های این ساختمان شکسته بود و به بخشی از دیوارهای آن نیز خسارت هایی وارد شده و بسیاری از لوازم منزل نیز به بیرون پرتاب شده بود.

ملکی اضافه کرد: خوشبختانه یک نفر که در این واحد مسکونی زندگی می کرد قبل از انفجار از منزل خارج شده بود و زمان وقوع حادثه فردی در خانه حضور نداشت.در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی وجود نداشت افرادی که در طبقات بالایی نیز حضور داشتند خودشان موفق شده بودند از ساختمان خارج شوند در نتیجه مورد محبوس شده نیز وجود نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان سریعا آتش را خاموش کردند و از سرایت و گستردگی آن به اطراف جلوگیری شد.در حال حاضر کارشناسان آتش نشانی مشغول بررسی های لازم در محل حادثه هستند اما بررسی ای اولیه حاکی از آن است که این حادثه در اثر نشت گاز شهری و وقوع جرقه ناگهانی رخ داده است.

701

کد خبر: 867493

وب گردی

وب گردی