9هزار دانشجو، شاهد دروغگویی  در خصوص دانشگاه آزاد همدان هستند/برخی از تغییرات در دانشگاه آزاد نگرانند

 دبیر جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در خصوص انتشار تصویری از این دانشگاه، در فضای مجازی گفت: این تابلو از سال 80 در دانشگاه آزاد اسلامی همدان نصب شده و عجیب است که برخی کانال های بیگانه و معاند در زمان مدیریت جدید دانشگاه ازاد اسلامی اقدام به انتشار این تصویر کرده اند.

عرفان احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص انتشار تصویری از دانشگاه آزاد اسلامی همدان در برخی کانال های تلگرامی ضد انقلاب اظهار کرد: نصب تابلو اشاره شده به سال های 1380 برمی گردد که موضوع تازه ای نیست. چرا چنین افراد و رسانه های متعلق به آنها تا به امروز خواب بوده اند، جای تعجب دارد!!

وی افزود: در ارتباط با انتشار چنین عکس هایی توسط افراد معلوم الحال با نیت های تخریبی، سوالاتی به ذهن مخاطبین می رسد و آن اینکه چرا تا به امروز، خبری از این صحنه ها به گوش نرسیده است؟ آیا این تابلو به تازگی نصب شده است؟ چرا این خبر در زمان مدیریت جدید دانشگاه آزاد، مطرح شده است؟

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان تاکید کرد: در واقع چنین به نظر می رسد که این تفکرات و سلیقه ها از تغییرات مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ناراحتند و دانشگاه آزاد دیگر با منافع آنان سازگار نیست و از غصه و غم خود دست به چنین رفتارها و سخنان سخیف و پوچ زده اند.

احسانی تصریح کرد: در راستای هجمه های نامتعارف کانال های تلگرامی معاند و حتی مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران که ادعای تفکیک جنسیتی فضای عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان را مطرح کرده اند، بایستی روشنگری از طرف دغدغه مندان دانشگاه آزاد اسلامی صورت گیرد به خاطر آنکه تمامی 9هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به این موضوع واقف هستند که چنین مسئله ای در دانشگاه واقعیت ندارد.

عضو هیات عالی نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور اظهار داشت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، فضای تعاملی و علمی در دانشگاه و کلاس های درس وجود دارد و فضای عمومی دانشگاه دارای محیطی با حفظ شئونات دانشگاهی است و این ادعا که دانشگاه را به دو قسمت مجزا تقسیم کرده اند، از اساس کذب محض است.

احسانی در پایان خاطر نشان کرد: هدف از مطرح نمودن چنین اخباری، امنیتی نشان دادن دانشگاه ها و منزوی تصویر کردن فضای دانشجویی است که وظیفه تشکل های دانشجویی و معاونت های فرهنگی است که با ارائه برنامه های منظم و همه جانبه، فضای سالم برای دانشجویان به وجود آورند.

به گزارش ایسکانیوز، کانال دروغ پراکن و معاند "آمدنیوز" با انتشار تصویری از دانشگاه آزاد اسلامی همدان مدعی شد بعد از تغییرات در سطوح مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی و با ورود مدیران جدید، فضای دختران و پسران دانشجو در این دانشگاه تفکیک شده است.

کد خبر: 867633

وب گردی

وب گردی