متخصصان کشاورزی از کشورهای مختلف در واحد علوم و تحقیقات گرد هم می آیند

کنفرانس بین المللی کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت با حضور متخصصان و کارشناسان بین المللی، 30 آبان ماه جاری در واحد علوم و تحقیقات برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر کرم اله دانشفرد معاون پژوهش و فناوری این واحد گفت: تا کنون، کنفرانس بین المللی "کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت " در کشورهای آلمان، دانمارک، چین، کانادا، ژاپن و مالزی با حضور بیش از 20 کشور اروپایی و آسیایی در هفت دوره برگزار شده است.

دکتر دانشفرد با بیان اینکه آخرین دوره این کنفرانس در سال 2016 در کوالالامپور مالزی برگزار شد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مرکز فناوریهای پایش آلودگی هوا و آب و سامانه های انرژی و مرکزIFEED آلمان، "هشتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت" را در محل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات در تاریخ 30 آبان ماه لغایت 2 آذر ماه 1396 برگزار می کند.

وی گفت: این همایش با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران و محققان بخش کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی ، تولید غذای سالم و کاهش گرسنگی جهانی برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد : این کنفرانس با محورهای کشاورزی سازگار با اقلیم ، فناوری های نوین در کشاورزی پایدار، مدیریت یکپارچه منابع آب، مدیریت پسماند کشاورزی، امنیت غذایی، رویکردهای سبز در صنعت و کشاورزی و انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود.

به گفته وی ، در این همایش که با حمایت علمی سازمانهای بین المللی برگزار می شود، میهمان هایی از اساتید برجسته حوزه های کشاورزی پایدار همچون مرکز تحقیقات انرژی های تجدیدپذیر آلمان (IFEED) ، Nordic Folkecenter for Renewable Energy (دانمارک ) ، ICSA (آلمان ) ، SSARM ( هند ) ، Hokkaido ژاپن و Food and Agricultura Organization ( سازمان ملل) حضور خواهند داشت.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانسicsafei.ir مراجعه نمایند.

کد خبر: 867660

وب گردی

وب گردی