سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

در مراسم معارفه سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، ابراهیم صادقی فر به عنوان سرپرست موقت این صندوق منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، مراسم معارفه ابراهیم صادقی فر سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی ازمدیران ومعاونان صندوق برگزار شد.

در این مراسم میدری و صادقی فر از عملکرد سه ساله صندوق بازنشستگی کشوری به مدیریت اسلامیان و تلاش های او تقدیر و قدردانی کردند.

قرار است مراسم تودیع و معارفه اسلامیان و صادقی فر، پس از بازگشت ربیعی از سفر، با حضور وزیر و جمعی از بازنشستگان، برگزار شود.

پس از استعفای محمود اسلامیان از مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی ابراهیم صادقی فر را به صورت موقت به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.

صادقی فر پیش از این معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و سابقه حضور در سمت هایی چون مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و همچنین مدیریت پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تجربه کرده است.

مدیر عامل جدید پس از طی مراحل قانونی معرفی می شود

از طرفی روزبه کردونی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه در خصوص انتصاب سرپرست صندوق بازنشستگی اظهار داشت : با توجه به استعفای اسلامیان مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری و پذیرش این استعفا از سوی وزیر، صادقی فر مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی منصوب شده اند.
وی گفت: صادقی فر تا طی مراحل قانونی انتخاب مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی که بزودی انجام می شود، به عنوان سرپرست در این سمت مشغول فعالیت خواهد بود.
706

کد خبر: 867815

وب گردی

وب گردی