ارسال پیامک‌های آموزشی به زائران برای کاهش حوادث ترافیکی

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به ارسال پیامک‌های آموزشی در مرز برای کاهش حوادث ترافیکی گفت: از زائران درخواست داریم؛ محورها را در زمان نیاز برای خودروها و آمبولانس های اورژانس باز نگه دارند.

به گزارش ایسکانیوز، پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: پیاده روی اربعین یکی از مراسم های بسیار مهمی است که لازم است ما در سازمان اورژانس کشور با توانمندی و آمادگی بسیار بالا خدمات خود را ارائه دهیم.

وی افزود: حساسیت موضوع با توجه به تردد بالای زائران و مردم در محورهای ارتباطی منتهی به مرزها و شهرهای مختلف کشور ما را بر آن داشته است که علاوه بر اعزام نیروها و امکانات به مرزها، در مناطق مختلف دیگر نیز در حالت آماده باش باشیم.

سرپرست سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: همواره نکته ای که مد نظر بوده و بارها تکرار شده است، جمله پیشگیری بهتر از درمان است و مقوله آموزش نیز برای ما پر اهمیت است به گونه ای که تلاش کرده ایم در شهرهای مرزی پیامک هایی حاوی نکات آموزشی و ترافیکی و اورژانسی را برای مخاطبان ارسال کنیم.

وی تصریح کرد: از زائران درخواست داریم که نهایت همکاری را با نیروهای اورژانسی داشته باشند و محورها را در زمان نیاز برای خودروها و آمبولانس های اورژانسی باز کنند.

کولیوند خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم با توجه به وضعیت موجود و ضرورت آماده باش نیروها از تماس های غیرضروری با شماره 115 خودداری کنند.

وی افزود: یکی از بهترین همکاری هایی که مردم عزیز پس از وقوع حوادث ترافیکی می‌توانند داشته باشند این است که از تجمع در اطراف محل حادثه خودداری کنند.

701

کد خبر: 867843

وب گردی

وب گردی