تمهیدات سازمان آتش نشانی  در راهپیمایی روز اربعین در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: همانند سال گذشته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، تمامی تلاش و توان خود را برای تامین ایمنی این مراسم با شکوه به کار خواهد بست. در همین راستا علاوه بر این 130 ایستگاه آتش نشانی فعال در سطح شهر تهران مانند سایر روزها در آماده باش کامل هستند.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره آمادگی سازمان آتش نشانی در راهپیمایی روز اربعین در تهران گفت: فردا روز اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین است که در تهران و بسیاری از شهرهای کشور مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین برگزار خواهد شد.

وی افزود: همانند سال گذشته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، تمامی تلاش و توان خود را برای تامین ایمنی این مراسم با شکوه به کار خواهد بست. در همین راستا علاوه بر این 130 ایستگاه آتش نشانی فعال در سطح شهر تهران مانند سایر روزها در آماده باش کامل هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان تهران در هر 3 مسیر که از 3 نقطه مختلف در سطح تهران آغاز و در نهایت به حرم حضرت عبدالعظیم ختم می شود، حضور دارند.

آتش نشانان در هر 3 مسیر و در مجموع در 35 نقطه با استفاده از 65 دستگاه انواع خودروی سبک ، سنگین و موتور سیکلت( که شامل 27 دستگاه موتور سیکلت و 38 دستگاه آن خودروهای سبک و سنگین است )در کنار 150 نفر آتش نشان عملیاتی از ساعت 6:30 صبح فردا در محل های مشخص شده حاضر خواهند شد و تا پایان مراسم و عادی شدن تردد در معابر و شهر تهران در محل خود مستقر هستند.

وی بیان کرد: تعدادی از مدیران ارشد عملیات با استفاده از خودروهایی که در اختیار دارند، در طول مراسم در مسیر تردد خواهند داشت و وضعیت ایمنی محدوده ها را کنترل خواهند کرد.

ملکی تاکید کرد: انتظار داریم تمامی هموطنان مثل همیشه همکاری خوبی با آتش نشانان و سایر نیروهای عملیاتی داشته باشند و در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و سعی کنند از محل حادثه دور شوند و مراتب را با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و یا آتش نشانان مستقر در مسیرهای مختلف اطلاع دهند.

701

کد خبر: 867985

وب گردی

وب گردی