جاده مهران به سمت ایلام یک طرفه می شود

رئیس پلیس راهور ناجا از کاهش 59 درصدی تصادفات در جاده های ایلام از ابتدای برگزاری کنگره عظیم اربعین نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: جاده مهران به سمت ایلام از ساعت 16 امروز یک طرفه می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار" تقی مهری" در جلسه قرارگاه اربعین اظهار داشت: اطلاع رسانی برای تسهیل در تردد زائران و روان سازی جاده ها با هماهنگی سایردستگاه های خدمت رسان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه جاده ها تحت کنترل پلیس هست، گفت: مسیر مهران به سمت ایلام عصر امروز یک طرفه خواهد شد.

سردار مهری ادامه داد: آمادگی کامل برای بازگشت زائران و یک طرفه کردن محور مهران به ایلام برای مدیریت ترافیکی و جلوگیری از وقوع تصادفات داریم.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: 243 دستگاه اتوبوس جهت انتقال زائران از پایانه مرزی به پارکینگ " برکت " جهت خدمات دهی مستقر می باشند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا امشب 100 هزار زائر از مرز مهران وارد خاک کشور شوند گفت:پلیس تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران در جاده های مواصلاتی استان را اندیشیده است.

سردار مهری با اشاره به اینکه افرادی که با خودرو شخصی وارد شهر مهران شده اند در صورتی که خودروی آن ها در محل نبود با شماره 120 تماس بگیرند، افزود : پیش بینی می شود روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه حجم ترافیک به علت ورود زائران از کشور عراق در جاده های استان ایلام پر تردد و سنگین باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا به زائران توصیه کرد: پس از ورود به داخل کشور به خاطر خستگی ابتدا استراحت و بعد با صبر و حوصله رانندگی کنند

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 868040

وب گردی

وب گردی